Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Etter litt mer enn 3 uker, og litt over 7500 km i egen buss, er jeg tilbake - til glede for noen, til skrekk for andre, og atter andre er sikkert revnende hamrende likegyldige!

Vi har forsøkt å "tømme" noen asiatiske supermarkeder for mat i Choisy (nær Port d'Ivry) i Paris - jeg tror aldri jeg har spist så mye and! Det er en *stor* fordel å ha et ordentlig kjøleskap og fryseboks i bussen (full størrelse).

Vi har besøkt St Malo området (i NV Frankrike), og mesteparten av Middelhavskysten med St Tropez, Cannes, Monaco, Monte Carlo, og stort sett resten av Frankrike.

Det mest dramatiske som skjedde med bussen på 7500 km var at en lyspære (bak, på høyre side!) gikk!

Ønsker alle en strålende høst!

Med vennlig hilsen

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

19

• Anki

3

• kie

3

• Amiga

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest carlina
Skrevet

Velkommen tilbake!! Ditt fravær har vært registrert:)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Åneiii... neiii... :-)

Fint å høre at du hadde det bra. Ikke likegyldig til det.

Skrevet

WB, sterkt gjort at du ikke var innom DOL på turen! ;-)

Skrevet

Velkommen tilbake! :-)

*klem*

Hei,

..eh... Hvor mange barn har du nå? Jeg har jo vært vekke i flere uker..... ;-)

*klem*

Skrevet

WB, sterkt gjort at du ikke var innom DOL på turen! ;-)

Hei,

GPRS funket ikke i Frankrike, og selv ikke jeg sitter noe videre på DOL på 9600 baud over en mobiltlf! ;-)

Dog sjekket jeg epost daglig!

*klem*

Skrevet

Åneiii... neiii... :-)

Fint å høre at du hadde det bra. Ikke likegyldig til det.

Jeg tror nok jeg kunne venne meg til å bo ved Middelhavet... ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Velkommen tilbake!! Ditt fravær har vært registrert:)

Tusen takk!

Lurer på om DOL må kjøpe mer båndbredde igjen? ;-)

Med vennlig hilsen

Gjest 5barnsmor
Skrevet

Hei Sør

Lurte på hvor du var blitt av etter at jeg kom på nett igjen etter en mnd uten tlf-linje...

Godt å høre at turen ble vellykket, det var deg vel undt...

klem fra fremdeles bare

Gjest retvizan
Skrevet

Velkommen tilbake fra en superduper ferie da, Sør!

:-)

Skrevet

Hei,

GPRS funket ikke i Frankrike, og selv ikke jeg sitter noe videre på DOL på 9600 baud over en mobiltlf! ;-)

Dog sjekket jeg epost daglig!

*klem*

Jaha, jeg forstod ikke så mye av det, men forstod likevel. :-)

*reklem*

Skrevet

Hei,

..eh... Hvor mange barn har du nå? Jeg har jo vært vekke i flere uker..... ;-)

*klem*

*ler*

Fortsatt bare 5. Har begynt på sykepl. skolen, vet du ;-)

Skrevet

Fint å ha deg tilbake, Sør! Her hos oss er hverdagen intenst hektisk nå, da vi holder på å flytte. Altfor mye som må gjøres på altfor kort tid virker det som. Vi kommer til å være uten nett i en uke eller mer, og når vi da får nett igjen så er det bare sånn vanlig hvor man betaler pr tellerskritt. Kjempekjipt at ADSL er tilgjengelig 100 meter oppi gata, men ikke hos oss... Sånn er det med kommunegrenser:-( Vi får holde ut til februar, da kommer det bredbånd med NextGentel der, dersom NG holder tidsskjemaet sitt da.

Ha en fin dag, Sør!

Skrevet

Velkomen tilbake Sør. Godt å høyre at du ferier på riktig måte, altså ved å tømme butikkane i Frankrike for mat, istaden for å fylle opp bussen med billeg svenskemat undervegs :-). Ikkje at eg eigentleg tvilte på det...

Skrevet

Hei Sør :)

En skarve lyspære??!!!

hm...gledet meg litt til og eventuellt høre om innpåslitene bilisster jeg da men....

om denne "tankspruteren" din ville fungere :-D

Nå har du fått din tur regner jeg med, så da trenger du vel ikke den bussen mere '.'

ja,ja....det er noen som har det

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...