Gå til innhold

FU: Hva med TV-høsten, folkens?


Gjest malun

Anbefalte innlegg

Så er det snart tid for å synke ned i sofaen i et desperat forsøk på å fortrenge høstmørket med flimringen fra en TV-skjerm.

Hva kommer du til å se på i høst? Komiserier, nyheter, debatt, krim, såpe, reality?

Hvilken TV-kanal liker du best? Hvorfor?

Selv har jeg store forventinger til "The Osbournes" på TVNorge, pluss oppfølgeren til "Nissene på låven" på samme kanal.

Dessuten blir det nok en del "Akutten" og "Friends" på meg.

Utover det: Gode bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • kie

    5

  • Lionn

    5

  • Tanya1365380060

    4

  • Nathalie

    3

Mest aktive i denne tråden

Ser Friends og som regel King of Queens etterpå. Ser NYPD Blue og fylgjer også 24 og får med meg Frasier etterpå.

Elles er det mest Discovery det går i dersom TV'n står på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva de har satt opp denne høsten, men jeg håper at Stingers fortsetter på fredager igjen.

Og så vil jeg gjerne ha fortsettelse på Fox Grønland. Hm, Mordkommisjonen er også kjempebra, vet ikke hva jeg skal velge her.

Akutten begynte jeg å se i vår, og kommer nok til å titte på det når det kommer tilbake.

Og så Judging Amy, selvfølgelig. Denne serien er et must, og ukens tv-høydepunkt :-)

Joda, det blir vel noen rødvinskvelder foran tv'en, tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir helt hekta av reality-show.

Regner med å se de fleste, selv om jeg droppet 71'nord i fjor.

Ellers er det Gilmore Girls, Ally Mc Beal (kommer det nye episoder i høst?), Jack and Jill, Sex og Singelliv, Akutten, Friends, Alle elsker Raymond, Kongen av Queens og sikkert enda mer, som jeg har fulgt litt med på.

Jeg er ikke TV-slave, jeg er ikke TV-slave...

*overbevise seg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok til å fortsette å se Discovery og BBC som jeg pleier, er ikke så glad i disse reality-seriene. Når det gjelder Friends, har jeg allerede sett hele den nye serien. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg kommer til å følge med på er Sopranos, samt Friends. Men sistnevnte er ikke noe jeg på død og liv må se.

Sopranos er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt NRK2 og Animal Planet. Har bare NRK og TV2. Jeg haaaater debattprogrammene på TV2. Det er svartfhvitt diskusjoner som bare dreier seg om å plassere skyld. Jeg skal se noe debatt på NRK, kanskje noen fine serier på NRK (britisk som kar for sin kilt).

Ja, og Judging Amy og Friends.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva de har satt opp denne høsten, men jeg håper at Stingers fortsetter på fredager igjen.

Og så vil jeg gjerne ha fortsettelse på Fox Grønland. Hm, Mordkommisjonen er også kjempebra, vet ikke hva jeg skal velge her.

Akutten begynte jeg å se i vår, og kommer nok til å titte på det når det kommer tilbake.

Og så Judging Amy, selvfølgelig. Denne serien er et must, og ukens tv-høydepunkt :-)

Joda, det blir vel noen rødvinskvelder foran tv'en, tenker jeg...

Da må jeg skuffe deg (og meg..) - Judging Amy er snart ferdig for denne gang, og resten av høsten er det Ally McBeal som tar over.

Kommer til å savne Amy. Pokker meg den beste serien på TV for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir helt hekta av reality-show.

Regner med å se de fleste, selv om jeg droppet 71'nord i fjor.

Ellers er det Gilmore Girls, Ally Mc Beal (kommer det nye episoder i høst?), Jack and Jill, Sex og Singelliv, Akutten, Friends, Alle elsker Raymond, Kongen av Queens og sikkert enda mer, som jeg har fulgt litt med på.

Jeg er ikke TV-slave, jeg er ikke TV-slave...

*overbevise seg selv*

Yepp, nye Ally-episoder i høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Ok, hvordan tror du jeg skal få tid til å se på tv, når jeg er så mye på nett? Går`ke det.

Nei det er vel sant..Men tror du ser på TV bare _litt_ ihvertfall..det kan du vel ikke nekte for, selv om du er aldri så mye på nett?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er vel sant..Men tror du ser på TV bare _litt_ ihvertfall..det kan du vel ikke nekte for, selv om du er aldri så mye på nett?:)

Jeg kan ikke huske sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...