Dita Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Jeg er en gutt på 20 år som tror jeg kanskje har fått sopp i underlivet. Jeg klør ikke eller noe sånt, men det lukter vondt nedentil - selv om jeg dusjer hver dag, og er utrolig renslig! Noen spm vet? Har ikke hatt sex siden slutten av juni, men problemet oppstod for noen uker siden. Kan det ha noe å gjøre med at jeg bruker veldig trange bukser? Somebody, please, help me!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol21365380375 Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Hm... kan være sopp. Har du testet deg for kjønnsykdom? Gjør det! Svir det når du tisser? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dita Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 Hm... kan være sopp. Har du testet deg for kjønnsykdom? Gjør det! Svir det når du tisser? Nei det svir ikke når jeg tisser, det er det som er så rart! det verken svir eller klør eller noe sånt... aner ikke hva det kan være! bekymra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.