Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper dere får en hyggelig avsluttning på dagen:)

Men siden noen her inne hevder at jeg trenger minst 8 timers søvn for å være utvilt, starter jeg med leggeritualene allerde nå:)

God natt.

Jada veit jeg er ei pingle*s*

Skrevet

God natt, har mistanke om at det er en annen grunn til tidlig sengetid? Stemmer det??? *glizzze*

Skrevet

God natt, har mistanke om at det er en annen grunn til tidlig sengetid? Stemmer det??? *glizzze*

ny overskrift for å unngå misforståelse:-))

Skrevet

ny overskrift for å unngå misforståelse:-))

Nei det stemmer nok ikke:) Har ingenting med det å gjøre. Jeg er trøtt og uopplagt hver eneste morgen å må gjøre noe med det. Så nå logger jeg av.

*gjsep*

Og du spenning, det er faktisk helt sant:)

Skrevet

Nei det stemmer nok ikke:) Har ingenting med det å gjøre. Jeg er trøtt og uopplagt hver eneste morgen å må gjøre noe med det. Så nå logger jeg av.

*gjsep*

Og du spenning, det er faktisk helt sant:)

*Nattaklem*:-) sengetid grunnet batterisvikt:-))*lol*

Skrevet

Du trenger mye søvn før Lofot-turen, og ikke minst for hud og hår.

Skrevet

Ja det må jeg si, er nettopp ferdig å trene. Sov godt og drøm søtt! *s*

Skrevet

Du trenger mye søvn før Lofot-turen, og ikke minst for hud og hår.

Helt klart:)Blir nok ikke å legge meg kl 23 i helgen nei:) Gleder meg masse jeg:D

Skrevet

Pul vel.

Nei slikt tull slutta jeg med, da jeg skjønte sammenhengen.

Skrevet

*Nattaklem*:-) sengetid grunnet batterisvikt:-))*lol*

Vet ikke om du får noen klem hos meg, så frekk som du er. Batterisvikt du liksom. Trenger ikke batteri for å få det jeg vil ha kan du skjønne:) Men i går ville jeg bare sove.

Skrevet

Vet ikke om du får noen klem hos meg, så frekk som du er. Batterisvikt du liksom. Trenger ikke batteri for å få det jeg vil ha kan du skjønne:) Men i går ville jeg bare sove.

God morgen, endelig oppe?:-))

Jeg har vært toppladet i mange timer

Skrevet

God morgen, endelig oppe?:-))

Jeg har vært toppladet i mange timer

Vel har vært oppe lenge jeg da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...