Gå til innhold

Gran Canaria


Gjest Daisy

Anbefalte innlegg

Takk for anbefalingen! Det skal jeg huske når det blir kaldt og hustrig her. Faren din og samboer må betale full pris når de reiser da når de ber om et spesielt hotel?

Syns det så bra ut for barn også det hotellet jeg, hva tenkte du på som negativt?

Det er jo et hotellrom, vel, de har jo suiter også da. Faren min bor i Tyskland og betaler mye mindre enn hva det ville ha kostet meg f. eks. å leie rom her nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for anbefalingen! Det skal jeg huske når det blir kaldt og hustrig her. Faren din og samboer må betale full pris når de reiser da når de ber om et spesielt hotel?

Syns det så bra ut for barn også det hotellet jeg, hva tenkte du på som negativt?

Jeg glemte å si at både Star Tour og Vingreiser har hotellet i katalogen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et hotellrom, vel, de har jo suiter også da. Faren min bor i Tyskland og betaler mye mindre enn hva det ville ha kostet meg f. eks. å leie rom her nede.

Hotelrom? Hva mener du?

Mener du - at det ikke er leilighet, som er mer barnevennlig? Datteren vår (4) foretrekker hotel, da kan vi spise ute på kafeer og resturanter og hun slipper å kjede seg mens vi handler, lager mat, vasker opp osv.

Nei til husarbeid på ferie! ;)

mvh,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg bor her nede.

Enn om dere drar hjem nyttårsaften da? Det som er ulempen med Maspalomas er at det kan være langt både til strand og utesteder og man kan bli litt avhengig av taxi. Det kommer jo helt an på hvor i Maspalomas dere bor da. Sjekk gjerne om det er nært busstopp også! :-)

Det hadde vært artig å dra dit.... må rase gjennom katalogene igjen. Lønner det seg kanskje ikke å bestille gjennom reisebyrå?

Egentlig har jeg lyst til å være der fra ca. 21 til ca. 7 januar, men det blir jo en litt for lang stund.

Har lyst til å få med meg helligtrekongers-dag. Feires den noenlunde likt på Gran Canaria som på fastlandet i Spania?

Hvorfor og hvor lenge har du bodd der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På GC i julen får man riktignok høyere temperatur enn i Norge, men det blir feil å prate om "sol og varme" der nede den årstiden, slik vi forbinder med syden.

Hvis du har tenkt å reise en uke, så er det kalrt at det ikke finns så mange alternativer, men hvis du skal reise to uker, så hadde jeg tatt fram noen kroner ekstra og reist til virkelig sol og varme i til f eks Brasil, Karibien, Florida eller Thailand.

GC er som sagt veldig harry...

Jeg vil jo helst til Thailand e.l. Men dette var ikke en ide jeg har hatt lenge. Nettopp blitt student også, så det er jo begrenset hvor mye jeg kan legge av til ferie så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært artig å dra dit.... må rase gjennom katalogene igjen. Lønner det seg kanskje ikke å bestille gjennom reisebyrå?

Egentlig har jeg lyst til å være der fra ca. 21 til ca. 7 januar, men det blir jo en litt for lang stund.

Har lyst til å få med meg helligtrekongers-dag. Feires den noenlunde likt på Gran Canaria som på fastlandet i Spania?

Hvorfor og hvor lenge har du bodd der da?

Det lønner seg å bestille charter, noe annet er mye dyrere.

Hellige tre kongers dag feires likt her som på fastlandet.

Jeg bor her fordi mannen min er herfra, traff han høsten 1996.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...