Gå til innhold

Snoops & Raglefanten


Gjest retvizan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor faen vi var - hvor var du 22.30 i går kveld da ??

I dag kl 06.30 var i dusjen for å starte på en drittdag fra ende til ....ja den er ikke ferdig enda.

Pusser tenna i dusjen om morgenen for å spare tid ,og så datt faen i meg en hjørnetann jeg har på stift ut. *grrrrrrr*

Heldigvis fanget jeg den dyre tanna til 4500,- før den datt i sluket.

Spis ikke seigt spekekjøtt for da drar du ut originalen og må få på stift - det var det som skjedde her en gang i verden.

På jobb var det avtalt at jeg skulle reise tur med en bruker, så noen tannlege var det bare å plystre langt etter.

Får komme til i morra da.

Det har vært en drittdag på jobb - jeg hadde en middels utblåsning .....

Så ringte gubben at han blir seinere og jeg har varmet meg ferdig rømmegrøt fra Fjordland.

Hans middag står pent dandert på benken - risengrynsgrøt fra Fjordland.

Hunden sitt sår skal passes på og hva faen skal jeg dekke det med ??

Strikke en pølse og tre over dyret - skjerm er uaktuell. Da havner hun på nerveklinikk.

Håper fortsettelsen av dagen blir beddre, men det kjennes ikke sånn ut akkurat nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor faen vi var - hvor var du 22.30 i går kveld da ??

I dag kl 06.30 var i dusjen for å starte på en drittdag fra ende til ....ja den er ikke ferdig enda.

Pusser tenna i dusjen om morgenen for å spare tid ,og så datt faen i meg en hjørnetann jeg har på stift ut. *grrrrrrr*

Heldigvis fanget jeg den dyre tanna til 4500,- før den datt i sluket.

Spis ikke seigt spekekjøtt for da drar du ut originalen og må få på stift - det var det som skjedde her en gang i verden.

På jobb var det avtalt at jeg skulle reise tur med en bruker, så noen tannlege var det bare å plystre langt etter.

Får komme til i morra da.

Det har vært en drittdag på jobb - jeg hadde en middels utblåsning .....

Så ringte gubben at han blir seinere og jeg har varmet meg ferdig rømmegrøt fra Fjordland.

Hans middag står pent dandert på benken - risengrynsgrøt fra Fjordland.

Hunden sitt sår skal passes på og hva faen skal jeg dekke det med ??

Strikke en pølse og tre over dyret - skjerm er uaktuell. Da havner hun på nerveklinikk.

Håper fortsettelsen av dagen blir beddre, men det kjennes ikke sånn ut akkurat nå

Så skulle jeg fylle ut papirene fra forsikringsselskapet ang. operasjonen til dyret når jeg kom hjem - og de gjør det så inn i gamparævo vanskelig.

Dyrelege må skrive på baksiden - men hadde hun tid - NEI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Hvor faen vi var - hvor var du 22.30 i går kveld da ??

I dag kl 06.30 var i dusjen for å starte på en drittdag fra ende til ....ja den er ikke ferdig enda.

Pusser tenna i dusjen om morgenen for å spare tid ,og så datt faen i meg en hjørnetann jeg har på stift ut. *grrrrrrr*

Heldigvis fanget jeg den dyre tanna til 4500,- før den datt i sluket.

Spis ikke seigt spekekjøtt for da drar du ut originalen og må få på stift - det var det som skjedde her en gang i verden.

På jobb var det avtalt at jeg skulle reise tur med en bruker, så noen tannlege var det bare å plystre langt etter.

Får komme til i morra da.

Det har vært en drittdag på jobb - jeg hadde en middels utblåsning .....

Så ringte gubben at han blir seinere og jeg har varmet meg ferdig rømmegrøt fra Fjordland.

Hans middag står pent dandert på benken - risengrynsgrøt fra Fjordland.

Hunden sitt sår skal passes på og hva faen skal jeg dekke det med ??

Strikke en pølse og tre over dyret - skjerm er uaktuell. Da havner hun på nerveklinikk.

Håper fortsettelsen av dagen blir beddre, men det kjennes ikke sånn ut akkurat nå

God idé, sett i gang med pølsestrikking. Jeg strikka hylster til høvdingens gråtass en gang, vil du ha oppskrifta? Bare å forstørre den litt, vettu.

Hva gjorde du forresten med tanna? Satte du den på igjen?

I går fikk jeg besøk.

Har forresten hatt en spennende dag, og mer er det i vente! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Så skulle jeg fylle ut papirene fra forsikringsselskapet ang. operasjonen til dyret når jeg kom hjem - og de gjør det så inn i gamparævo vanskelig.

Dyrelege må skrive på baksiden - men hadde hun tid - NEI

Pytt, det er ikke så nøye. La dyret skrive i stedet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God idé, sett i gang med pølsestrikking. Jeg strikka hylster til høvdingens gråtass en gang, vil du ha oppskrifta? Bare å forstørre den litt, vettu.

Hva gjorde du forresten med tanna? Satte du den på igjen?

I går fikk jeg besøk.

Har forresten hatt en spennende dag, og mer er det i vente! :-)

Så høvdingen har traktor ??

Gråtass er en traktor fra midt på 50 tallet og som avløste hesten......

Måtte da være mye arbeid med å strikke til den ;-)

Hvem fikk du besøk av - har du sagt A får du si B, og hva er spennende .

Fortell for å se om jeg får opp humøret noen hakk.

Tanna pakka jeg inn i dopapir og la den i en fyrstikkeske og deretter pent i håndvesken.

Neste gang det blir en FU.Hva har du i håndvesken ?

Tann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snoopy_Syttifire

Pytt, det er ikke så nøye. La dyret skrive i stedet du.

Ser dere har vært på farten i dag ja. Hylster til høvdingens gråtass......den var ikke dum. Men gråtass er da en traktor, som Ragla pent antydet.

Jeg har vært syk i dag jeg. Prøvde å stå opp hele to ganger i morgest, men ga opp. Kvalm og svimmel var jeg og krøp til sengs igjen. Skulle på seinvakt men meldte avbud, skal ikke på jobb i morgen heller.

Får høre at jeg ser sliten ut. Visste ikke at jeg var det, men nu som jeg vet det så føler jeg meg slik også...*sukker*. Egentlig så er jeg vel sliten av å ha vondt hele tida. Mangler overskudd og *piff*. Hvis noen av dere har litt til overs så send meg en dose...STRAKS!!!!!

Eller kanskje dere har noen tips om noe man kan putte i munnen for å få opp piffen? Grove forslag mottas ikke. Kun seriøse. Jeg ser absolutt problemet der når det gjelder dere to.

*venter spent på svar*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Ser dere har vært på farten i dag ja. Hylster til høvdingens gråtass......den var ikke dum. Men gråtass er da en traktor, som Ragla pent antydet.

Jeg har vært syk i dag jeg. Prøvde å stå opp hele to ganger i morgest, men ga opp. Kvalm og svimmel var jeg og krøp til sengs igjen. Skulle på seinvakt men meldte avbud, skal ikke på jobb i morgen heller.

Får høre at jeg ser sliten ut. Visste ikke at jeg var det, men nu som jeg vet det så føler jeg meg slik også...*sukker*. Egentlig så er jeg vel sliten av å ha vondt hele tida. Mangler overskudd og *piff*. Hvis noen av dere har litt til overs så send meg en dose...STRAKS!!!!!

Eller kanskje dere har noen tips om noe man kan putte i munnen for å få opp piffen? Grove forslag mottas ikke. Kun seriøse. Jeg ser absolutt problemet der når det gjelder dere to.

*venter spent på svar*

Uff, det var trist at du er syk. Takler ikke sånne kvalmegreier, jeg, er slakteferdig i dagevis av det.

*trøstesuss*

Gråtass er altså navnet på høvdingens..ehh..nei, skal utdype på msn. Best sånn.

Faen Snoopy, jeg hadde masse gode råd helt til du MÅTTE blande inn noe seriøst. Vel, nå kan du ha det så godt, aner faktisk ikke hva du kan slafse i deg for å pigge opp din gamle skrott. He, he, det rima. Det finnes så mange naturprodukter....planter, sopp, noe med litt mer substans..et riktig stort utvalg av alle mulige ting.

Jeg har masse overskudd for tida, skal sende litt oppover. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere har vært på farten i dag ja. Hylster til høvdingens gråtass......den var ikke dum. Men gråtass er da en traktor, som Ragla pent antydet.

Jeg har vært syk i dag jeg. Prøvde å stå opp hele to ganger i morgest, men ga opp. Kvalm og svimmel var jeg og krøp til sengs igjen. Skulle på seinvakt men meldte avbud, skal ikke på jobb i morgen heller.

Får høre at jeg ser sliten ut. Visste ikke at jeg var det, men nu som jeg vet det så føler jeg meg slik også...*sukker*. Egentlig så er jeg vel sliten av å ha vondt hele tida. Mangler overskudd og *piff*. Hvis noen av dere har litt til overs så send meg en dose...STRAKS!!!!!

Eller kanskje dere har noen tips om noe man kan putte i munnen for å få opp piffen? Grove forslag mottas ikke. Kun seriøse. Jeg ser absolutt problemet der når det gjelder dere to.

*venter spent på svar*

Hvile min venn, hvile - eller en graviditetstest ;-)

Ta deg et par dager uten at du stabler ved, springer rundt travebanen , maler hus, vasker eller styrer med noe tungt.

Å be meg foreslå å ta noe i munnen er vel ikke så lurt :-)

Hatt drittdag jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var trist at du er syk. Takler ikke sånne kvalmegreier, jeg, er slakteferdig i dagevis av det.

*trøstesuss*

Gråtass er altså navnet på høvdingens..ehh..nei, skal utdype på msn. Best sånn.

Faen Snoopy, jeg hadde masse gode råd helt til du MÅTTE blande inn noe seriøst. Vel, nå kan du ha det så godt, aner faktisk ikke hva du kan slafse i deg for å pigge opp din gamle skrott. He, he, det rima. Det finnes så mange naturprodukter....planter, sopp, noe med litt mer substans..et riktig stort utvalg av alle mulige ting.

Jeg har masse overskudd for tida, skal sende litt oppover. :-)

Sender du overskudd hit også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...