Gå til innhold

Norsk båt rente ned og drepte franskmenn...


Gjest 5barnsmor

Anbefalte innlegg

Gjest 5barnsmor

Jeg fikk en flau smak i munnen da jeg så nyhetene igår. Tenk at en styrmann nektet for å ha rent en båt i senk for å redde sitt eget skinn!!!

Enda han visste det så snudde han ikke båten og fire franskmenn døde. Jeg vemmes over slike mennesker. At de ikke var nordmenn synes jeg ikke spiller noen rolle. Hvis norske rederier vil spare lønnskostnader på å leie inn utenlandsk mannskap, så må de også stå til ansvar for det de gjør/ikke gjør.

Jeg håper alle de involverte får en skikkelig straff som svir, og at Norge legger seg langflat for Frankrike, hvis ikke så er jeg flau over å kalle meg norsk...

Hilsen fra lettere sjokkert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 5barnsmor

Hva har dette med Norge som nasjon å gjøre, da?

Jeg ville finne det naturlig at et land ville ta avstand fra og beklage at noen som er representert under deres flagg dreper uskyldige med overlegg.

Bortsett fra det ingenting:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har dette med Norge som nasjon å gjøre, da?

...at vi dreper både hval og franskmenn...., og synes det er helt okay....!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eks. sjømann

Ja slik går det mår rederiene bytter oss norske sjøfolk ut med fillipinere, polaker og rumenere osv. Har det vært norsk besetinig hadde de snudd og hjulpet fiskebåten. Så nå får rederiene se hva som skjer når di flager ut.

Hilsen tidligere sjøman som måtte gå på land pga Polaker og rumenere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...