Gå til innhold

Hvem har vært her lengst?


Gjest Mrsx

Anbefalte innlegg

Jeg har vært her siden høsten 98. Ser mange ukjente nick som sier de har vært her svært lenge. Lurer på om de har byttet nick underveis:)

Hehe, Amiga kom jeg før deg hit*s*

Noen som husker at vi brukte å samles rundt kjøkkenbordet til flisa med en kopp kaffe og ett glass brus*s*

Flisa kom lenge etter oss hun da ;-)

Hun var ikke her i den tiden du,svane og jeg var på småprat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Solsikke

    6

  • Raglan

    5

  • Line

    2

  • flisa

    2

Mest aktive i denne tråden

Flisa kom lenge etter oss hun da ;-)

Hun var ikke her i den tiden du,svane og jeg var på småprat

Var hun ikke? Jeg mener å huske at vi satt rundt hennes kjøkkenbord jeg da:D

Men jeg,du og Svane gjorde mye rart. Hvor ble det av alverepene? *lol*

Og var du med den natten som fikk slikt etterspillen dagen etter? Noen som mente vi var alt for grove og var svært sjokkerte.

Hmm savner Svane jeg. Tror jeg må sette meg ned å skrive brev til henne jeg. Og Leetah... hmm hvor ble det av henne? Og peanutt? Rare greier*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å takk for det ! :-)

Satt ikke vi rundt kjøkkenbordet ditt da? Hmm mener å huske det jeg, men da er det vel husken min som er helt feil da:)

Når kom du hit flisa?

Og hvorfor er du så glad for at du ikke var på småprat når jeg, raglan og svane var der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hun ikke? Jeg mener å huske at vi satt rundt hennes kjøkkenbord jeg da:D

Men jeg,du og Svane gjorde mye rart. Hvor ble det av alverepene? *lol*

Og var du med den natten som fikk slikt etterspillen dagen etter? Noen som mente vi var alt for grove og var svært sjokkerte.

Hmm savner Svane jeg. Tror jeg må sette meg ned å skrive brev til henne jeg. Og Leetah... hmm hvor ble det av henne? Og peanutt? Rare greier*s*

Ja, den natten var jeg med. He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var morsommere da - Raindrop , per,svane, kn , nikita, hilde osv .

Bill var der jo også:)Husker han var prest en gang*s*

Ja det var mye moro på den tiden og mye triveligere her inne synes nå jeg:) Men det kan ha sammenheng med at jeg "kjente" så mange den gang*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel egentlig ikke en konkurranse jeg har særlig lyst å vinne.. hehe.. Men har vært her siden starten av 97 en gang, sannsynligvis februar(?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom hit i `99. Rett etter det oppstyret det var i avisene om en selvmordspakt som ble gjort her. Var gravid, og skravla med andre gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom våren 98 .. kan det stemme .. ikke særlig aktiv .. så forsvant jeg og kom stort sett ikke tilbake før jeg ble gravid våren 2000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her siden høsten 98. Ser mange ukjente nick som sier de har vært her svært lenge. Lurer på om de har byttet nick underveis:)

Hehe, Amiga kom jeg før deg hit*s*

Noen som husker at vi brukte å samles rundt kjøkkenbordet til flisa med en kopp kaffe og ett glass brus*s*

hei Solsikke!

Jeg husker deg fra da jeg først stakk innom tidlig på høsten i 1998. Men jeg hadde bare lyst til å kommentere litt om dette med "ukjente nick": Det kan godt hende at mange her inne skifter nick stadig vekk. Ellers så kan det være som meg - som ikke er er fote nok og mye nok. Jeg har vært innom i 4 år, men ofte bare leser jeg, og så er jeg også "borte" fra Forum en tid. Bortsett fra de aller første innleggene mine har jeg hatt samme nick, men i starten hadde jeg et nick som var en forkortelse av navnet mitt, og det ønsket jeg ikke å fortsette med! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei Solsikke!

Jeg husker deg fra da jeg først stakk innom tidlig på høsten i 1998. Men jeg hadde bare lyst til å kommentere litt om dette med "ukjente nick": Det kan godt hende at mange her inne skifter nick stadig vekk. Ellers så kan det være som meg - som ikke er er fote nok og mye nok. Jeg har vært innom i 4 år, men ofte bare leser jeg, og så er jeg også "borte" fra Forum en tid. Bortsett fra de aller første innleggene mine har jeg hatt samme nick, men i starten hadde jeg et nick som var en forkortelse av navnet mitt, og det ønsket jeg ikke å fortsette med! :-)

......................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Solsikke!

Jeg husker deg fra da jeg først stakk innom tidlig på høsten i 1998. Men jeg hadde bare lyst til å kommentere litt om dette med "ukjente nick": Det kan godt hende at mange her inne skifter nick stadig vekk. Ellers så kan det være som meg - som ikke er er fote nok og mye nok. Jeg har vært innom i 4 år, men ofte bare leser jeg, og så er jeg også "borte" fra Forum en tid. Bortsett fra de aller første innleggene mine har jeg hatt samme nick, men i starten hadde jeg et nick som var en forkortelse av navnet mitt, og det ønsket jeg ikke å fortsette med! :-)

Ja der har du nok forklaringen:)Det er bare jeg som er nysgjerrig på hvem de var da *s* Ikke noe negativt altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom hit i `99. Rett etter det oppstyret det var i avisene om en selvmordspakt som ble gjort her. Var gravid, og skravla med andre gravide.

Jeg også - bortsett fra at jeg akkurat hadde gjort unna graviditeten og heller boltret meg på treningsforum. Men var det ikke i 2000, da? Ikke 99?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bill var der jo også:)Husker han var prest en gang*s*

Ja det var mye moro på den tiden og mye triveligere her inne synes nå jeg:) Men det kan ha sammenheng med at jeg "kjente" så mange den gang*s*

Eller at folk ikke var så på hugget og ute etter å "ta" hverandre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...