Gå til innhold

Praktisk metode vedrørende tilnærming til det annet kjønn.. :)


Gjest g21, lei av spill

Anbefalte innlegg

Gjest g21, lei av spill

Sett at jeg treffer en person av det annet kjønn (i mitt tilfelle; ei jente).

Så tenker jeg med meg selv; hun var jammen søt, og virket grei etc.

--

I vårt lille scenario kjenner jeg jo ikke jenta i det hele - og har derav intet objektivt grunnlag til å vurdere hvorvidt vi passer i sammen.

Blir det da for direkte bare å ta kontakt og være dønn ærlig - å bare fortelle akkurat det jeg har skrevet her; at jeg synes hun var søt og virket grei, og godt kunne tenke meg å bli litt bedre kjent med henne? (intet mer, intet mindre).

Et alternativ blir sef. flørting, lodde litt stemning, etc. - men det har jeg ikke teken på i det hele tatt.. i alle fall ikke med helt fremmede mennesker. Dessuten er jeg litt lei av spill og denslags.

Til min kvinnelige (og mannlige) leserskare - vil en "spill-med-åpne-kort"-metode være grei (alt helt streit liksom.. fortelle ting akkurat som de er) i min tilnærming til det motsatte kjønn - eller får det bare folk til å freake ut?

Kommentarer mottas med takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høyrest jo både praktisk og greit ut, og kan kanskje virke. Men når gryande forhold er så fantastiske, er det jo delvis pga usikkerheten og den tilnærmande flørten. Din metode fører direkte til fase to liksom, eg ville nok foretrukke varme augekast ei stund først ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ikke det fantes en bedre metode, men så er jo jeg gammeldags da....

Det er en ting som stadig overrasker meg: menn (som sjøl er litt sjenerte/timide) klarer vanskelig å se for seg at kvinner er det. Også bak vakre/greie fasader. Noen vil nok orke the direct approach, eller til og med like det, tenne på det, men regn med at også tilsynelatende kule babes kan få hetta og rygge. Det er ikke bare menn som blir skremt av "er det oss, eller?!" Menn har et snålt forhold til damer, med det at de liksom (bokstavelig talt) sitter på alle godene...Åh, du som har pupper sjøl!, liksom. Damer syns ikke sjøl (med mindre de er lesbiske) at puppene og det de sityter på når de sitter, er det som er så deilig, da. de bare har det. Og er ofte! like redde for å gå inn i følelsesmessig forpliktende fohold som gutta. Død over tv-seriene om single-jentene! Virkeligheten er ikke sånn! Jenter er ikke så hipne på faste forhold og barn og potteplater som mange menn tror. personlig ville jeg helst bli flørtet med først, takk. Det er jo bare det at du liksom ikke orker, eller? Lei av å bli avvist? Det er damer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem alt det derre om flørt&sånn, de fleste er fullstendig mislykket i så måte.

En mann som 'skrur på sjarmen' og tror han er fan til kar er det bare utrolig pinlig å være vitne til. Det samme gjelder selvsagt synet av kvinner som jåler seg til.

Jeg er tilhenger av å være alminnelig hyggelig, imøtekommende, smile bredt, være kreativ og finne på spennende ting å snakke om. Da finner man jo fort ut om man liker hverandre. Ok, da - det er vel flørting det også... Men du / dere ser kanskje forskjellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...