Gjest anonym for anledningen Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Jeg ble nesten tatt på fersken i dag. Jeg hadde akkurat dusjet, og følte meg litt kåt. Jeg gikk inn i stuen der jeg onanerte og koste meg. Plutselig ringer det på døren. Jeg løper inn på badet. I det jeg løper hører jeg noen låse seg inn. Jeg hører noen rope hallo? og jeg roper tilbake at jeg er på badet, vent et øyeblikk. Jeg vasket hendene og kledde på meg før jeg lukket opp. Å huff og huff. Fikk meg en støkk der. Jeg hadde jo aldri tenkt at noen kom til å låse seg inn. Grunnen til dette var at jeg har hatt noen til å jobbe litt i leiligheten. Første mann var ferdig med sin del av jobben, og han sa at de som skulle gjøre resten skulle ringe for avtale. I stedet stakk de bare innom, og siden de hadde nøkkel så låste de seg bare inn, da jeg ikke lukket opp med en gang. Bra timing må jeg si. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest golden kock Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Du er kvinne? Hele "settingen" er som den skulle være tatt rett ut av en kvinnelig onanifantasi... Nå har du mye "å ta av" i dine fantasier, hvis du tenker på hva som kunne hendt... *gliser* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Hehe, men er du jente, som jeg antar, så er det fort gjort å rive hånda ut av trusa, men du hadde kanskje lite klær på? Verre med oss menn hvor det tydelig vises selv om vi har rukket å kneppet igjen buksa. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym for anledningen Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Du er kvinne? Hele "settingen" er som den skulle være tatt rett ut av en kvinnelig onanifantasi... Nå har du mye "å ta av" i dine fantasier, hvis du tenker på hva som kunne hendt... *gliser* Jeg er kvinne, og dette var ikke en fantasi men virkelighet. Jeg syntes det hele var flaut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hagen1365380365 Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Jeg er kvinne, og dette var ikke en fantasi men virkelighet. Jeg syntes det hele var flaut. Så da er det egentlig trøst du vil ha? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wywh Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Vel, den gangen jeg bodde på studenthybel opplevde jeg at damene i studnetsamskibnaden ga meg ca 10 sekunder fra å ha banka på døra til de låste seg inn på rommet mitt. Jeg rakk så vidt å få på meg underbuksa, heldigvis hadde jeg ikke nappa i laksen akkurat da. Man kan spørre seg hva dem tenker på når de gamle (40 år?) damene er så ivrige etter å komme seg inn på unge menns rom. Kanskje spennende for dem, men ikke noe særlig for en i begynnelsen av tjueårene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.