Gå til innhold

Vellykket sjekketriks!


Gjest goldman

Anbefalte innlegg

Gjest goldman

Med tanke på tråden under her, om det å ta kontakt med jenter/damer, så har jeg funnet en vellykket metode.

Hvis man står i en bar/pub, og ser noen man gjerne vil bli kjent med, så går man bort, og sier, med et visst glimt i øyet... "at psykologen min har bedt meg oppsøke barmiljøer, for å bearbeide min sosiale angst, og trene på sosiale situasjoner..." "Kan jeg få stå her med deg?" "Du aner ikke hvor mye det har kostet meg å be om det, så jeg håper du ikke jager meg vekk..."

Garantert suksess, hver gang....vel å merke hvis jenta har humor...

Bare et tips....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsom historie, og jeg hadde sikkert ledd godt dersom noen hadde sagt det til meg.

Men samtidig så skjønner jeg ikke alt dette sjekkestresset gutter utsetter seg for. Jeg kan ikke snakke for alle jenter, men JEG foretrekker iallefall at gutten er helt normal og høflig, kommer bort og presenterer seg og spør om han kan få slå seg ned for en liten prat. Det verste er når guttene blir så opphengt i forskjellige sjekkereplikker at de glemmer å presentere seg og bare fortsetter å være "morsomme"...Da er det vanskelig å slå over på en skikkelig prat etterpå.

Så mitt råd er å bare være høflige og rett fram:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her funker bedre:

Du går bort til en jente på byen. Gjerne på gata en lørdagsnatt (det er selvsagt her forutsatt at du ser at dama også er "på by`n"), eventuelt i en bar, eventuelt på dansegulvet.

Og så går du bort og sier til henne: Hei, du har ikke tilfeldigvis lyst til å være med meg hjem å råknulle litt? Kanskje det kan bli noe mer også, who knows, og jeg er utvilsomt et kupp.. jeg mener.. (og så går du to skritt til bake) Bare seeeee på meeeeeeeeeeg...(her gjør du også en piruet på gulvet)"

Du må selvsagt ha det rett glimtet i øyet, og den dama som ikke ler av det her er sannsynligvis hjernedød, og hun er likevel ikke verdt deg.

Uansett: Kontakt er opprettet og dama vet at du har humor!

Ting er så godt som i boks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her funker bedre:

Du går bort til en jente på byen. Gjerne på gata en lørdagsnatt (det er selvsagt her forutsatt at du ser at dama også er "på by`n"), eventuelt i en bar, eventuelt på dansegulvet.

Og så går du bort og sier til henne: Hei, du har ikke tilfeldigvis lyst til å være med meg hjem å råknulle litt? Kanskje det kan bli noe mer også, who knows, og jeg er utvilsomt et kupp.. jeg mener.. (og så går du to skritt til bake) Bare seeeee på meeeeeeeeeeg...(her gjør du også en piruet på gulvet)"

Du må selvsagt ha det rett glimtet i øyet, og den dama som ikke ler av det her er sannsynligvis hjernedød, og hun er likevel ikke verdt deg.

Uansett: Kontakt er opprettet og dama vet at du har humor!

Ting er så godt som i boks!

Altenativt kan man lufte ideen på en like konkret måte ovenfor en jente (eller flere- diversifisering, vet du) tidlig på kvelden, og bare la tanken surre og godgjøre seg hos henne i løpet av kvelden, og så vil promillene ha sørget for å bryte ned resten av motstanden innen de blinker med lysene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altenativt kan man lufte ideen på en like konkret måte ovenfor en jente (eller flere- diversifisering, vet du) tidlig på kvelden, og bare la tanken surre og godgjøre seg hos henne i løpet av kvelden, og så vil promillene ha sørget for å bryte ned resten av motstanden innen de blinker med lysene..

Ja, og det glemte jeg selvsagt å skrive. Dette trikset er forutsatt at man gjør det tidlig på kvelden. Dette fordi selve trikset ikke i seg selv vil funke grusomt bra, men det vil gjøre så man oppnår kontakt, og den kontakten må man benytte seg av utover kvelden.

Promille er også ganske vesentlig for å jekke ned jentas eventuelle hemninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, og det glemte jeg selvsagt å skrive. Dette trikset er forutsatt at man gjør det tidlig på kvelden. Dette fordi selve trikset ikke i seg selv vil funke grusomt bra, men det vil gjøre så man oppnår kontakt, og den kontakten må man benytte seg av utover kvelden.

Promille er også ganske vesentlig for å jekke ned jentas eventuelle hemninger.

Sånn rent hypotetisk selvsagt, så er det jo en fordel at damene er så fulle at de ikke kan si nei til:

"Skal jeg bære deg hjem?"

Dersom de snorker som svar på det spørsmålet, er det hele i boks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn rent hypotetisk selvsagt, så er det jo en fordel at damene er så fulle at de ikke kan si nei til:

"Skal jeg bære deg hjem?"

Dersom de snorker som svar på det spørsmålet, er det hele i boks...

Jeg liker heller å være den som blir bært hjem. Litt service må man forvente fra damene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, da prater hun jo med deg fordi hun synes synd på deg(vekker morsfølelse?), og ikke fordi hun liker deg. Men, hva vet jeg hva du er ute etter på bar. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom historie, og jeg hadde sikkert ledd godt dersom noen hadde sagt det til meg.

Men samtidig så skjønner jeg ikke alt dette sjekkestresset gutter utsetter seg for. Jeg kan ikke snakke for alle jenter, men JEG foretrekker iallefall at gutten er helt normal og høflig, kommer bort og presenterer seg og spør om han kan få slå seg ned for en liten prat. Det verste er når guttene blir så opphengt i forskjellige sjekkereplikker at de glemmer å presentere seg og bare fortsetter å være "morsomme"...Da er det vanskelig å slå over på en skikkelig prat etterpå.

Så mitt råd er å bare være høflige og rett fram:-)

enig - for med meg så gjelder det at JEG skal være den morsomme! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her funker bedre:

Du går bort til en jente på byen. Gjerne på gata en lørdagsnatt (det er selvsagt her forutsatt at du ser at dama også er "på by`n"), eventuelt i en bar, eventuelt på dansegulvet.

Og så går du bort og sier til henne: Hei, du har ikke tilfeldigvis lyst til å være med meg hjem å råknulle litt? Kanskje det kan bli noe mer også, who knows, og jeg er utvilsomt et kupp.. jeg mener.. (og så går du to skritt til bake) Bare seeeee på meeeeeeeeeeg...(her gjør du også en piruet på gulvet)"

Du må selvsagt ha det rett glimtet i øyet, og den dama som ikke ler av det her er sannsynligvis hjernedød, og hun er likevel ikke verdt deg.

Uansett: Kontakt er opprettet og dama vet at du har humor!

Ting er så godt som i boks!

Hmmmm....lurer på om jeg har takket nei til deg en gang.

Jeg ble møtt av den der ved 21-tiden en lørdagskveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm....lurer på om jeg har takket nei til deg en gang.

Jeg ble møtt av den der ved 21-tiden en lørdagskveld...

Jeg er aldri ute så tidlig som ved 21 tiden en lørdagskveld,så det var nok ikke meg! :)

Dessuten har jeg ikke brukt den der så ofte, da jeg er svært dårlig til å sjekke og foretrekker at damene tar initiativet!

Så nå vet du det, sånn om du skulle møte meg en gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er aldri ute så tidlig som ved 21 tiden en lørdagskveld,så det var nok ikke meg! :)

Dessuten har jeg ikke brukt den der så ofte, da jeg er svært dårlig til å sjekke og foretrekker at damene tar initiativet!

Så nå vet du det, sånn om du skulle møte meg en gang! :)

Trodde du var en råsjekker jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde du var en råsjekker jeg!!!

Så feil kan man ta.

Jeg er stort sett en av de som sitter og drikker når jeg er ute, og verken danser eller sjekker.

Men det hender likevel at det blir noe på sånne som meg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så feil kan man ta.

Jeg er stort sett en av de som sitter og drikker når jeg er ute, og verken danser eller sjekker.

Men det hender likevel at det blir noe på sånne som meg også :)

Det enkleste i verden er jo å komme i prat med søte jenter som sitter ved baren. Gi et reelt kompliment når du kjøper deg en øl og du vil antagelig få respons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det enkleste i verden er jo å komme i prat med søte jenter som sitter ved baren. Gi et reelt kompliment når du kjøper deg en øl og du vil antagelig få respons.

Helt sikkert, men tro det eller ei så er jeg aldri ute for å møte potensielle sengekammerater.

Jeg lar ting skje, eventuelt ikke skje, og jeg trives med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (hemli nemli)

Personlig hadde jeg gjort oppmerksom på at jeg tok timepris for snakkinga, og at hvis han ville ha noe gratis fikk han dra ned buksene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert, men tro det eller ei så er jeg aldri ute for å møte potensielle sengekammerater.

Jeg lar ting skje, eventuelt ikke skje, og jeg trives med det :)

Det tror jeg så gjerne. Tror ikke det er så mange som er ute etter potensielle sengekamerater. De fleste er vel ute etter en hyggelig prat og kanskje en flørt og så går man alene hjem etterpå.

Det kaller jeg en vellykket kveld i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg så gjerne. Tror ikke det er så mange som er ute etter potensielle sengekamerater. De fleste er vel ute etter en hyggelig prat og kanskje en flørt og så går man alene hjem etterpå.

Det kaller jeg en vellykket kveld i hvert fall.

Tja... alt til sin tid.

Enkelte ganger er det jo hyggelig å få følge hjem :)

Men du har rett... Mine fineste kvelder, eller netter på byen, er vel ikke de hvor man har endt opp med en eller annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...