Gå til innhold

Dette kan jo bli artig, dog noe vrient...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

trodde du skrev opp DOL-nick jeg! hehe

Hehe, vet ikke helt hvordan jeg skal kommentere den der, men jeg forstår at dine fotballkunnskaper ikke er helt ajour :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vet ikke helt hvordan jeg skal kommentere den der, men jeg forstår at dine fotballkunnskaper ikke er helt ajour :)

Fotball? - vet ikke hvem som surver engang jeg ,.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotball? - vet ikke hvem som surver engang jeg ,.)

Jaja.. da får jeg noen finere kvelder framfor TV'n til høsten, enn hva du vil få :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skal vi vedde? :-)=

Tja..... jeg får mine episoder med South Park, mine episoder med Sopranos, og de Friends-episodene jeg gidder å se. Når jeg i tillegg får fotball på høyt nivå, da skal det litt til for å slå denne gleden!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Jo men det er spennende å møte disse lagene,vært kjiipt å møtt Porto,Real m osv enda en gang....men det hadde vært drit bra å fått Man u i gruppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo men det er spennende å møte disse lagene,vært kjiipt å møtt Porto,Real m osv enda en gang....men det hadde vært drit bra å fått Man u i gruppa!

Joa, hadde vært kult med noen engelske lag (bortsett fra Liverpool, da hadde jeg fått en intens interessekonflikt i mitt sinn), men de kunne nok ikke gjort bedre enn det her.

Får håpe de avanserer :)

Gøy blir det nok uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja..... jeg får mine episoder med South Park, mine episoder med Sopranos, og de Friends-episodene jeg gidder å se. Når jeg i tillegg får fotball på høyt nivå, da skal det litt til for å slå denne gleden!

:)

Hva er Sopranos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er Sopranos?

Hva er Sopranos? Nei, nå må du ærlig talt gi deg.

Det er det beste serien som noensine er laget for tv. Om en mafiafamilie i nåtidens USA. Det er enormt!!! :)

Søk på nettet, og du vil finne mye om serien. Den er ekstremt stor i USA og har stukket av med flust av priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er Sopranos? Nei, nå må du ærlig talt gi deg.

Det er det beste serien som noensine er laget for tv. Om en mafiafamilie i nåtidens USA. Det er enormt!!! :)

Søk på nettet, og du vil finne mye om serien. Den er ekstremt stor i USA og har stukket av med flust av priser.

Da må den gå på en kanal jeg ikke har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...