Gå til innhold

Sex med annen dame snart, men er jeg egentlig utro?


September

Anbefalte innlegg

Hmmm, ... spennende!

Har fått kontakt med en jevngammel dame på nettet, og etter litt innledende mail's og telefoner nærmer det seg nå et første (hemmelig) møte.

Hemmelig blir det nødt å være, siden jeg er en gift familiefar, som utad ser ut som, og forventes å være like etablert lykkelig, trygg og kjedelig?

som hvilken som helst annen ansvarsfull og pliktoppfyllende familiefar.

Burde jeg ha dårlig samvittighet? Nei, ikke noe særlig syns jeg. Etter at kona forelsket seg i en annen for tre år siden har vi allikevel ikke hatt

noe kjæresteforhold. Vi bare går der, for "barnas beste".

Tenk som jeg lengter etter en naken, varm og villig kvinnekropp, en å elske med, en å gi og få sexuell nytelse sammen med. Bare kjemien funker

skal jeg kysse og kjærtegne henne "all over" - gi henne orgasme (håper jeg) - før jeg bestiger henne og lar meg selv få utløp for all oppdemmet

sexsult og begjær. Hmmm, ... jeg blir nesten skjelven bare ved tanken...

Utro? Ja, det kalles vel så. Men, når jeg ikke hatt sex med kona mer enn to (2) ganger siste to (2) årene, og det nå er 14 måneder siden sist,

så syns jeg egentlig ikke jeg er så veldig utro. Det er tross alt hu som etter at hu forelsket seg i en annen trakk seg unna meg. Selv om jeg prøvde

et ureknelig antall ganger å gjennopprette sexlivet vårt, få henne følelsesmessig tilbake, så ble jeg til slutt nødt å bare gi opp, da jeg bare fikk

en kald skulder og uinteresse som svar hver gang.

Deretter har vi gått inn i et kaldt og stilletiende forhold, som ingen av oss trives med, men der ingen av oss heller er stark nok til å bryte ut.

Vi har jo barna som ingen av oss ønsker å såre og gjøre vondt. Hver for oss får vi jo ikke råd til den bostandard vi har idag, uten må i så fall

selge, dele boet og trenge ihop barna i en liten leilighet, eller flytte langt ut på landet der det er billigere. Ingen av alternativen blir bra for barna,

når dem på toppen også skal stri med det følelsesmessige av at far og mor ikke lenger er et par og en enhet.

Jeg har tatt initiativet til at vi skal skilles et utal ganger, men har bakket hver gang når hun begynner å gråte og sier vi bare blir nødt å prøve hardere,

og at vi er nødt å begynne gjøre noe positivt sammen. Vel, det blir alltid med praten. Så faller vi inn i den gamle tralten, og sitter der i hver sitt hjørne,

ser på TV, uten å ha noe annet til felles, enn at det ikke er noen av oss som trives med livet lenger, som det blitt.

Tre år er lang tid. Men nå skal jeg endelig prøve å gjøre noe positivt - for meg selv, jeg skal ha deilig sex med en annen kvinne.

Hmmm, ... hva godt det skal bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge dette er noko du veit at kona di ikkje vil akseptere, er du sjølvsagt utru. Akkurat kor ille det er kan sikkert diskuterast. Men eg vil tru det finst meir konstruktive måtar å løyse samlivsproblem på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening er at dersom dere har bestemt dere for å fortsette å være gift, så må dere også være det på "godt og vondt", selv om det betyr sølibat. Ungene deres er ikke tjent med to foreldre som knapt snakker sammen (unger er veldig flinke til å avsløre dårlig kjemi!) og som har sine forhold på si.

Forøvrig skjønner jeg frustrasjonen din svært godt. Mitt råd er at du forteller din kone om hva du har tenkt å gjøre. Dersom hun sier det er greit, så er det ikke utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best for dere at barna _aldri_ får nyss om at dere holder sammen for deres skyld. Etter som jeg har hørt, er det en virkelig fæl pille å svelge for små og store barn.

Ellers får du ha lykke til med Kvinnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nilsenX

En urussel fyr er du, kanskje vel så mye for at du holder forholdet i gang kun for barnas skyld.

Tror du at det er noe helteaktig? Tulling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel... Ikke nok med at du er utro, du innleder et forhold til en annen kvinne på galt grunnlag... eller vet hun at du er gift? Og at du tenker å forbli gift "for barnas skyld" (liksom).

Mitt råd : skill deg og gjør ting skikkelig dersom du ikke elsker kvinnen du er gift med lenger. For hennes skyld, for nye elskeres skyld, (for din egen skyld) og ikke minst for dine barns skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av Andrè Bjerke.

Du skal være tro.

Men ikke mot noe menneske

som i gold grådighet

henger ved dine hender.

Ikke mot noe ideal

som svulmer i store bokstaver

uten å røre ved ditt hjerte.

Ikke mot noe bud

som gjør deg til en utlending

i ditt eget legeme.

Ikke mot noen drøm

du ikke selv har drømt. . .

Når var du tro?

Var du tro

når du knelte i skyggen

av andres avgudsbilder?

Var du tro

når din handling overdøvet

lyden av ditt eget hjerteslag?

Var du tro når du ikke bedro

den du ikke elsket?

Var du tro

når din feighet forkledde seg

og kalte seg samvittighet?

Nei.

Men når det som rørte ved deg

gav tone.

Når din egen puls

gav rytme til handling.

Når du var ett med det som sitret i deg

da var du tro!

------

Men for guds(og barnas) skyld, mann. Skill deg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke helt hvem du tror du lurer. at du tror du kan leve med dette er greit, men det er ikke mye ærlig overfor din kone og barn. aller værst må dette være for barna...

skjerp deg... vær ærlig mot omgivelsene og deg selv...skill deg fra din kone, tenk på barna, kom deg vekk...

slutt å leke med andres følelser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt ok at du har deg med en annen kvinne når du lever i et platonisk forhold, så lenge du er ærlig overfor den nye om at du er gift. Men jeg synes det er svakt at du ikke greier å skille deg fra din kone, tror du virkelig at det er bedre for barna å ha to misfornøyde foreldre sammen enn to skilte og lykkelige? Man må ikke være så redd for forandringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke heller sjøl helt komfortabel med situasjonen.

Men, syns egentlig ikke hu fortjener bedre. Er jeg ikke god nok til henne, så blir det en naturlig konsekvens at jeg til sist må teste om jeg er god nok til noen annen. Hu mente jo det var bl.a. behov for bekreftelse når hu sjøl begynte å engagere seg i en annen. Hvorfor kan da ikke også jeg få lov å søke bekreftelse. Men jeg kaller en spade en spade jeg, og sier som det er, at det er fitta jeg vil ha. Sen kan jeg allikevel være enig at det ideellt sett ikke skal blandes en tredje part inn i et parforhold. Men, hvorfor skal jeg være bedre en kona a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge dette er noko du veit at kona di ikkje vil akseptere, er du sjølvsagt utru. Akkurat kor ille det er kan sikkert diskuterast. Men eg vil tru det finst meir konstruktive måtar å løyse samlivsproblem på.

Forholdet til kona er uholbart.

Jeg personlig ville foretrukket en deal med henne dere er ikke lengere kjærester men et arbeidsfelleskap,men holder hverandre som sexuelle gisler pga en kjærlighet/stolthet som en gang var som dere ikke vil slippe taket i.

Du har min fulle forståelse og sympati.

Håper dette nye er alt du håper og at du gjennom å elske finner styrken og kjærligheten til ditt eget liv igjenn, om det blir med kona, nettdama eller en helt ny du ennå ikke har truffet.

Åpne kort er altid best, men vanskelig . lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke heller sjøl helt komfortabel med situasjonen.

Men, syns egentlig ikke hu fortjener bedre. Er jeg ikke god nok til henne, så blir det en naturlig konsekvens at jeg til sist må teste om jeg er god nok til noen annen. Hu mente jo det var bl.a. behov for bekreftelse når hu sjøl begynte å engagere seg i en annen. Hvorfor kan da ikke også jeg få lov å søke bekreftelse. Men jeg kaller en spade en spade jeg, og sier som det er, at det er fitta jeg vil ha. Sen kan jeg allikevel være enig at det ideellt sett ikke skal blandes en tredje part inn i et parforhold. Men, hvorfor skal jeg være bedre en kona a?

Veit du, jeg blir faen meg helt matt over voksne folk noen ganger!

TA DEG SAMMEN og GJØR noe med situasjonen!!

Tror du det blir lettere å leve sammen med kona, eller å skille seg fra henne hvis du går og puler rundt først???

Og at en sånn situasjon til slutt IKKE vil gå ut over ungene?!

Voks opp og ta tak mann!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er utro så lenge du går bak ryggen på kona. Jeg mener at det ikke nødvendigvis er utroskap å ha sex med andre - det finnes flust av folk ektepar som aksepterer dette - men hovedforskjellen her ligger i hva man forteller hverandre.

At hun har vært utro tidligere er et dårlig eksempel - det samme med at dere holder sammen for barnas skyld.

Jeg synes du er svak. For det første kjører du ikke skilsmissen helt ut, selv om du har lyst til det. Du skylder på barna - at det er grunnen - men senere i innlegget kommer det frem at det er fordi dere materialistisk sett kommer til å komme dårligere ut.

Så sier du at du har prøvd, men resignert. Jeg tror deg så gjerne, men forstår fortsatt ikke hvorfor du vil være gift - når du har det på denne måten. Du har tydeligvis ingen planer om å fortelle din kone om den kommende utroskapen - du er igjen svak. Du klarer ikke å ta konsekvensen av dine handlinger - det er det verste med din situasjon.

Jeg har ikke tenkt å komme med noen pekefinger til deg - hvor du kan pule og når du kan pule. Men en voksen mann som deg burde da i det minste kunne spille med åpne kort.

For hva er du redd for? At hun skal forlate deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5barnsmor

Er ikke heller sjøl helt komfortabel med situasjonen.

Men, syns egentlig ikke hu fortjener bedre. Er jeg ikke god nok til henne, så blir det en naturlig konsekvens at jeg til sist må teste om jeg er god nok til noen annen. Hu mente jo det var bl.a. behov for bekreftelse når hu sjøl begynte å engagere seg i en annen. Hvorfor kan da ikke også jeg få lov å søke bekreftelse. Men jeg kaller en spade en spade jeg, og sier som det er, at det er fitta jeg vil ha. Sen kan jeg allikevel være enig at det ideellt sett ikke skal blandes en tredje part inn i et parforhold. Men, hvorfor skal jeg være bedre en kona a?

"Men, hvorfor skal jeg være bedre en kona a?"

Du slår alle rekorder altså!!!!!

Klart du ikke skal være bedre enn kona...hopper den ene så hopper den andre.

Du kommer sikkert til å føle deg myyyyye bedre etterpå, og da kan jo du og kona ha samfunn i elendigheten dere så stakkarslig og uskyldig er blitt utsatt for???

Synes dere fortjener hverandre jeg...håper bare ikke barna lider under å ha slike ansvarsløse og egoistiske foreldre

Ha det godt i elendigheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet1

Det at du får lite sex av din kone er ingen grunn for å være utro.Tenk hvis du har sex med dama i fra nettet så sårer du ho som du er gift sammen med.

Du burde sette deg ned og bestemme deg om du vil ha ho du er gift med eller ho fra nettet og tenke hva slags konsekvenser et utroskap kan få.

Synes at kona di fortjener en mann som er bedre enn deg.Siden du har tenkt å være utro mot kona di på grunn av at du får for lite sex,synes jeg at du har lite respekt for kona di og da kan du umulig tenke med riktig hode.Et forhold er basert på trygghet og tillit mellom to mennesker.Da skal man holde det løftet man har gitt når man giftet seg.

Nei,rådet jeg vil gi deg er at du skal være ærlig overfor kona di og spille med åpne kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...