Gå til innhold

Samuel Frøler


Lillemus

Anbefalte innlegg

Mmmmmmmmmmmm............ Og sannelig har ikke biblioteket 12 episoer av Skjærgårdsdoktoren på video... Tralalalalaaa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Visste du at han synger også..?

*sukke*

Mm.. Men jeg har ikke hørt noe av ham. Er han flink? Selges platene hans i Norge? *Sjekker kontoen* Han er bare til å spise opp!

Kan denne plutselige enorme fasinasjonen skyldes at hormonspiralen er i ferd med å fuske tro? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er en godbit. Laid-back og sexy.

Ja, han er sexy, men han er bitte liten. Så et program hvor han ble intervjuet, og programlederen sto tvekroket for å nå ned. Men det kunne jo ha vært Øyvind Mund eller en annen over to meter det, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å være så usexy, så er mannen igrunn fordømt......sexy!

Usexy?! Samuel Frøler? Han er noe av det mest sexy som finnes! *Sikler uhemmet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usexy?! Samuel Frøler? Han er noe av det mest sexy som finnes! *Sikler uhemmet*

Ja, har_er_det! På den andre siden så er han lite, pinglete, tander og blek. Og siden jeg liker menn som ser ut som mannfolk, så ble jeg litt forundret når jeg faktisk fant fyren sexy....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har_er_det! På den andre siden så er han lite, pinglete, tander og blek. Og siden jeg liker menn som ser ut som mannfolk, så ble jeg litt forundret når jeg faktisk fant fyren sexy....!

Er han liten? Synes han ser normalhøy ut jeg? Sånn rundt 1,80 et sted?

*Skjelver litt i knærne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han liten? Synes han ser normalhøy ut jeg? Sånn rundt 1,80 et sted?

*Skjelver litt i knærne*

Nå vet jeg vel ikke hvor høy fyren er, men han_ser_liten ut hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er sexy, men han er bitte liten. Så et program hvor han ble intervjuet, og programlederen sto tvekroket for å nå ned. Men det kunne jo ha vært Øyvind Mund eller en annen over to meter det, da.

Men da passer'n godt til meg da vet du! Jeg er jo knapt halvannen meter på strømpelesten! :o)

Hmm... Hvorfor har jeg en glatt gullring på høyre pekefinger tro? ;o) Har den noe å gjøre med ham jeg pleier å våkne ved siden av om morgenen kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men da passer'n godt til meg da vet du! Jeg er jo knapt halvannen meter på strømpelesten! :o)

Hmm... Hvorfor har jeg en glatt gullring på høyre pekefinger tro? ;o) Har den noe å gjøre med ham jeg pleier å våkne ved siden av om morgenen kanskje?

Like høy som meg =)

http://actors.fi/froler.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...