Gå til innhold

"Vorter"? på innsiden av låret!


Gjest Bettis

Anbefalte innlegg

For en stund tilbake fikk jeg beskjed av min lege at jeg hadde kondylomer.

Jeg ble behandlet, og har ikke sett noe til dem siden! Heldigvis.

Men for noen mnd. siden merket jeg at jeg på innsiden av låret, helt i kanten der kjønnshårene slutter, hadde to "klumper". Jeg tenkte ikke noe mer over det, siden det ikke var slimhinne der, for det er vel der kondylomene trives best?

De var hudfargede, helt glatte. For 2 dager siden merket jeg at jeg var så øm da jeg tørket meg etter en dusj. Jeg kikket, og så til min fortvilelse at den ene av disse to, va blitt mye større!!! Og dette hadde skjedd over natten. Den var blitt litt rølilla på farge og øm.

Senere på dagen ble den litt mindre, og akkurat som om den glatte hudfargede "hinna" var borte. Det ligner nå på en vanlig vorte! Kan dette være tilfelle? Jeg er veldig bekymret. Jeg smurte Verocid på den. Så får vi se. Jeg skal til legen min neste uke, men hadde så lyst å høre hva du/dere har å si!

Hva kan dette være?

Vær så snill å svare meg. Jeg er bekymret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg tror ikke det er vorter, men små byller som er ganske vanlige i det området. De oppstår som en betennelse i hårrøttene, spesielt hvis det er trykk feks. fra en trusekant. Du skal ikke være bekymret, det går over av seg selv (men kan komme tilbake). Verocid hjelper ikke.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...