akinna Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Hei og hopp! Jammen meg synes jeg ikke at det er blitt litt stille her inne nå om dagen... Har noen klart å legge en demper på impulsiviteten?? Litt trist det da! Har hatt innsetting i dag!! To fin-fine egg, men ingen utenom gode nok til å fryse desverre. Men hva skal vel vi med det:)? Da er jeg altså medlem i rugeklubben, men hvem består den av nå om dagen? Høna 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobla1365380358 Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 hei akinna så fint at du nå er et skritt videre i behandlingen... håper rugingen går bra, hele den laaaange ventetiden ((c; jeg ligger nok litt etter deg, skal begynne med stikking i morgen... mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobla1365380358 Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 hei akinna så fint at du nå er et skritt videre i behandlingen... håper rugingen går bra, hele den laaaange ventetiden ((c; jeg ligger nok litt etter deg, skal begynne med stikking i morgen... mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobla1365380358 Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 hei akinna så fint at du nå er et skritt videre i behandlingen... håper rugingen går bra, hele den laaaange ventetiden ((c; jeg ligger nok litt etter deg, skal begynne med stikking i morgen... mvh var litt kjapp på avterkkern!!!...;oD 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løve69 Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Hei på deg! Ønsker deg lykke til med to gullegg i magen. Det blir en uutholdelig spennende tid fremover. Sender deg en sky av blått støv og håper dette går din vei! Optimistisk klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Hei på deg, akinna! Gratulerer med 2 gullegg i magen ) Dette er en ulidelig spennende tid. Jeg selv er på 4. rugedag (inkl. innsettingsdagen) i dag, og holdere allerede på å "gå på veggene"!! Skal teste 8. september. Når skal du teste? Lykke til med ruginga, og så tar vi sikte på 2 blå, ikke sant?!!!! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akinna Skrevet 29. august 2002 Forfatter Del Skrevet 29. august 2002 Hei på deg, akinna! Gratulerer med 2 gullegg i magen ) Dette er en ulidelig spennende tid. Jeg selv er på 4. rugedag (inkl. innsettingsdagen) i dag, og holdere allerede på å "gå på veggene"!! Skal teste 8. september. Når skal du teste? Lykke til med ruginga, og så tar vi sikte på 2 blå, ikke sant?!!!! Klem fra Ja, dette blir ei tid for venting! Ironisk nok skal jeg teste 11. september!! Det blir jo en spesiell dag. Vi får holde ut, ikke stresse oss for mye opp med all slags tegn som er der eller ikke er der... Dette skal gå veien ser du! Blå klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aviva Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Hei på deg, akinna! Gratulerer med 2 gullegg i magen ) Dette er en ulidelig spennende tid. Jeg selv er på 4. rugedag (inkl. innsettingsdagen) i dag, og holdere allerede på å "gå på veggene"!! Skal teste 8. september. Når skal du teste? Lykke til med ruginga, og så tar vi sikte på 2 blå, ikke sant?!!!! Klem fra hei! lykke til med ruginga! er selv på rugedag 14 og har testa positivt på hjemmetesten! fikk satt inn to gullegg jeg også, men ingen i frysa. har vært hos legen i går og tatt blodprøve. får svar på fredag. tror liksom ikke helt jeg er gravid før jeg får høre det fra rikshospitalet... men jeg vil ihvertfall helst være på ruger'n i 8 mnd til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akinna Skrevet 29. august 2002 Forfatter Del Skrevet 29. august 2002 hei! lykke til med ruginga! er selv på rugedag 14 og har testa positivt på hjemmetesten! fikk satt inn to gullegg jeg også, men ingen i frysa. har vært hos legen i går og tatt blodprøve. får svar på fredag. tror liksom ikke helt jeg er gravid før jeg får høre det fra rikshospitalet... men jeg vil ihvertfall helst være på ruger'n i 8 mnd til. Gratulerer så masse med positiv test!! Jeg kommer etter om et par uker! Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tieto Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Hei du! Jeg tør ikke etterlyse folk her, venter heller til de legger ut innlegg selv Lykke til med rugingen akinna 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tieto Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 hei! lykke til med ruginga! er selv på rugedag 14 og har testa positivt på hjemmetesten! fikk satt inn to gullegg jeg også, men ingen i frysa. har vært hos legen i går og tatt blodprøve. får svar på fredag. tror liksom ikke helt jeg er gravid før jeg får høre det fra rikshospitalet... men jeg vil ihvertfall helst være på ruger'n i 8 mnd til. Hei du! Gratulerer med positiv test! Håper blodprøven din viser høy HCG =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soulla Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Hei. Vil bare ønske deg lykke til med ruginga.(c: Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kul Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Hei Gattis med to gullegg!! Ønsker deg lykke til med ruginga, og krysser fingrene for at du får to blå!!! Klem kul 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Ja, dette blir ei tid for venting! Ironisk nok skal jeg teste 11. september!! Det blir jo en spesiell dag. Vi får holde ut, ikke stresse oss for mye opp med all slags tegn som er der eller ikke er der... Dette skal gå veien ser du! Blå klem Hei igjen, akinna! Så du skal teste 11. september....huff og huff. Men du skal se 11. sept kommer til å bli en gledens dag for deg!! ) Tror du at u klarer å "holde deg" til 11.? Eller kommer du til å teste en dag eller to tidligere? Jeg testa på dag 12 sist, og da viste den positiv. Men jeg tror nok det beste er å vente til den "ordentlige" testedagen. Lykke til videre med ruginga ) Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.