kie Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Nå er det kjøpt inn og "basic-greiene" installert :-) 0 Siter
birdie Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Hadde det vært en helgedag til så skulle jeg søren meg stukket innom deg - skolestarten din var et par uker for tidlig, gitt! ;o) Men jeg skal oppover igjen i løpet av en måneds tid, tenker jeg - får prioritere en ettermiddag ved kies pc da, tror du ikke? Gleder meg til å se fortsettelsen! 0 Siter
kie Skrevet 29. august 2002 Forfatter Skrevet 29. august 2002 Hadde det vært en helgedag til så skulle jeg søren meg stukket innom deg - skolestarten din var et par uker for tidlig, gitt! ;o) Men jeg skal oppover igjen i løpet av en måneds tid, tenker jeg - får prioritere en ettermiddag ved kies pc da, tror du ikke? Gleder meg til å se fortsettelsen! Jepp :-) Og alt er databasedrevet = jeg slipper å kjøpe mer plass på leeeeeeenge. Og alle slags moduler er integrert. Og... *forelsket* Nå er det bare å prøve å skjønne noe av dette. Helt nytt system. 0 Siter
kie Skrevet 30. august 2002 Forfatter Skrevet 30. august 2002 Hadde det vært en helgedag til så skulle jeg søren meg stukket innom deg - skolestarten din var et par uker for tidlig, gitt! ;o) Men jeg skal oppover igjen i løpet av en måneds tid, tenker jeg - får prioritere en ettermiddag ved kies pc da, tror du ikke? Gleder meg til å se fortsettelsen! Sjekk nå, da! Fortsatt oversettelser o.l. igjen, men nå begynner det å ta form ;-) 0 Siter
birdie Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Sjekk nå, da! Fortsatt oversettelser o.l. igjen, men nå begynner det å ta form ;-) VELDIG bra! )))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.