Gå til innhold

Klær l


musikeren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg så en halvfeit dame i 40 årene på toget her om dagen. Hun hadde nettingstrømper under thigtsene sine, og hun var svært kvapsete og overhodet ikke en fryd for øyet.

Det var nummeret før jeg ga henne en leksjon i normal folkeskikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville trodd det kom an på bena og ikke alderen dersom man har passert de 30 :-).

Jeg for min del har aldri sett så mange usexye menn som i byen i sommer. Kvalme typer med hår alle steder og ølmage og svette rennende nedover. Nei, det mente jeg ikke, jeg syns bare at veldig mange menn (gutter?) her på DOL er så kjønnsfascistiske, og (nesten alle) kvinnene jatter engstelig smilende med ("vi kan da ta en fleip, heh heh")

- oj, dette er en sørgelig site!Det er avslørende hvor kjekke folk er i kjeften når de er anonyme (jada, anonym jeg også). No balls.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville trodd det kom an på bena og ikke alderen dersom man har passert de 30 :-).

Okay da:-) Og ikke minst speller personlighet ei ganske stor rolle for hvilke klær som kler en. Sjøl går jeg mye i svart, og de fleste jeg har møtt her i livet sier at de synes jeg er så kjekk fordi det gjenspeiler personligheta mi så godt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay da:-) Og ikke minst speller personlighet ei ganske stor rolle for hvilke klær som kler en. Sjøl går jeg mye i svart, og de fleste jeg har møtt her i livet sier at de synes jeg er så kjekk fordi det gjenspeiler personligheta mi så godt:-)

Nå føler ikke jeg at jeg har personlighet for nettingstrømper akkurat da så jeg føler meg ikke truffet. Men ellers så kler jeg meg i det jeg liker åkke som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del har aldri sett så mange usexye menn som i byen i sommer. Kvalme typer med hår alle steder og ølmage og svette rennende nedover. Nei, det mente jeg ikke, jeg syns bare at veldig mange menn (gutter?) her på DOL er så kjønnsfascistiske, og (nesten alle) kvinnene jatter engstelig smilende med ("vi kan da ta en fleip, heh heh")

- oj, dette er en sørgelig site!Det er avslørende hvor kjekke folk er i kjeften når de er anonyme (jada, anonym jeg også). No balls.

Tja, vi er da et par gamle damer som ikke lar oss pille på nesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...