Gå til innhold

Klær ll


musikeren

Anbefalte innlegg

Christina Aguilera og Britney Spears er kåra til verdens verst kledde. Jeg kunne ikke fått blitt mer uenig. Hvorfor tar ikke flere etter, spør jeg! Og hvem i all verden bryr seg om hva hva åndssnobben mener? Bare se på åssen de sjøl går kledd, Kikki Sørum for eksempel. VM i bad taste. De har misforstått, meninga er at gutta skal få stram utovertiss. Ikke innovertiss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*he, he* Men nå har vel ikke de som har laget listen engang vurdert Kiki Sørum, kun "USA-stjernene". Men jeg er forøvrig helt enig i at hun er litt av en skrekkøgle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der med 'tissen's reaksjoner har garantert ikke noe med hvor velkledd hunkjønnet er, men heller med hvor mye av formene som avsløres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen som kan noe om mote som regner med Kiki Sørum, da... Hun er jo en komisk figur, en karikatur på en moteheks :)

Morsomt det du sa om at det er meningen at dere gutter skal få ståtiss av hvordan vi kler oss. Det hadde vært fint om dere gutter kunne kledd dere med litt slik omtanke for oss, også.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ingen som kan noe om mote som regner med Kiki Sørum, da... Hun er jo en komisk figur, en karikatur på en moteheks :)

Morsomt det du sa om at det er meningen at dere gutter skal få ståtiss av hvordan vi kler oss. Det hadde vært fint om dere gutter kunne kledd dere med litt slik omtanke for oss, også.

:)

Den dagen jeg kler meg for at en dame skal få ståtiss så er det på tide og endelig innse at jeg har seriøse problemer med mine kunnskaper om det motsatte kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen jeg kler meg for at en dame skal få ståtiss så er det på tide og endelig innse at jeg har seriøse problemer med mine kunnskaper om det motsatte kjønn.

Hmmm ja, men det var mest omtanke av samme type, jeg kunne tenke meg. De fleste jenter får ikke ståtiss, såvidt meg bekjent, heller. Men du kan jo si fra den dagen du treffer på en?! Og vurdere å drikke litt mindre neste gang du tar med deg noen hjem :)

Menn i drag har vel lurt en og annen som deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm ja, men det var mest omtanke av samme type, jeg kunne tenke meg. De fleste jenter får ikke ståtiss, såvidt meg bekjent, heller. Men du kan jo si fra den dagen du treffer på en?! Og vurdere å drikke litt mindre neste gang du tar med deg noen hjem :)

Menn i drag har vel lurt en og annen som deg :)

Har blitt lurt av Great Charlic, jeg. Men jeg vil ikke snakke om det!

Forstår hva du mener, men jeg ser ikke helt hva vi menn kan gå i som gjør at dere tenner på oss?

Jeg mener.. går vi i for lite er vi "innbilske klyser", singlet: "åh.. se han derre der prøver å vise seg fra a`", osv osv..

Hva skal vi gå i?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt lurt av Great Charlic, jeg. Men jeg vil ikke snakke om det!

Forstår hva du mener, men jeg ser ikke helt hva vi menn kan gå i som gjør at dere tenner på oss?

Jeg mener.. går vi i for lite er vi "innbilske klyser", singlet: "åh.. se han derre der prøver å vise seg fra a`", osv osv..

Hva skal vi gå i?

:)

Singlet er veldig OK! Totalt undervurdert.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singlet er veldig OK! Totalt undervurdert.. :)

Mulig du er mer fornuftig enn mange andre jenter :)

Men uansett.. du er enig med meg i at gutter som prøver å vise at de faktisk har noe å vise, ofte blir sett på som "klyser"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du er mer fornuftig enn mange andre jenter :)

Men uansett.. du er enig med meg i at gutter som prøver å vise at de faktisk har noe å vise, ofte blir sett på som "klyser"?

Så klart. Personligheten skinner igjennom det meste. Heldigvis er det mange sjarmerende gutter å se med singlet også da, ikke bare de klysete.

Synes forresten det er mer klysete å gå med bar overkropp (i byen og sånn..) -og de som gjør det har oftest ikke kropp til det heller. Men men, jeg skal ikke nekte noen jeg..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart. Personligheten skinner igjennom det meste. Heldigvis er det mange sjarmerende gutter å se med singlet også da, ikke bare de klysete.

Synes forresten det er mer klysete å gå med bar overkropp (i byen og sånn..) -og de som gjør det har oftest ikke kropp til det heller. Men men, jeg skal ikke nekte noen jeg..

:)

Jeg går aldri i bar overkropp på byen, men det hender jeg går med singlet. Selvsagt bare når været tillater det, og at jeg føler at jeg har kropp til det. Føler ikke det akkurat her og nå, men jeg har vel gått med det ett par ganger i sommer, likevel..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går aldri i bar overkropp på byen, men det hender jeg går med singlet. Selvsagt bare når været tillater det, og at jeg føler at jeg har kropp til det. Føler ikke det akkurat her og nå, men jeg har vel gått med det ett par ganger i sommer, likevel..:)

Bra! Da gjør du ditt for jenteøyne og -kropper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med Kikki Sørum har du jaggu rett i. Takras!

Du mener vel at bare damer _under_ tretti skal gå kledd som de to bertene?

Selvfølgelig mener jeg ikke det! Visse over tredve pluss pluss burde helt klart gjørra det! Vent litt... Jeg sier alle jeg er glad i:-) ... Kanskje bortsett fra Hanna Kvanmo.

Eh... Og ikke morra mi. Ikke storesøstrene mine heller... Når jeg tenker på det..., kanskje noen burde la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...