Gå til innhold

Hvorfor morgenbrød??


Gjest Lovisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Penis må jo ha blod og oksygentilførsel den og. Ellers vil den visne og dø.

Og så for å trimme den så den ikke skal slutte å virke.

Menn kan ha ereksjon i over en og en halv time sammenhengende(!) på natta når de sover.

Og så drømmer de jo sikkert om saker og ting også innimellom. ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penis må jo ha blod og oksygentilførsel den og. Ellers vil den visne og dø.

Og så for å trimme den så den ikke skal slutte å virke.

Menn kan ha ereksjon i over en og en halv time sammenhengende(!) på natta når de sover.

Og så drømmer de jo sikkert om saker og ting også innimellom. ;0)

....har dyu forsket på dette?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....har dyu forsket på dette?

;-)

Tja...he he he Neida, men jeg er discoveryiot om man kan si det sånn. Ser nesten bare på discovery, National Geograpich og nyheter ;0) Veldig lærerikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest natolars

Hei!

Svaret på spørsmålet ditt er ganske enkelt...

Testosteron-nivået hos mannen er på sitt høyeste rundt kl. 0800 om morgenen. Derfor våkner menn ofte med stiv penis.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært "plaget" av dette beryktede brødet, så jeg tror ikke det gjelder alle menn.

Helt enig, våkner aldri med morrabrød. Men om jeg blir liggende litt etter å ha våkna.... Og om dama i tillegg ligger ved siden av meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, våkner aldri med morrabrød. Men om jeg blir liggende litt etter å ha våkna.... Og om dama i tillegg ligger ved siden av meg :-)

Det er klart. Da våkner den for til liv, ja.

Kroppskontakt bidrar med sitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Svaret på spørsmålet ditt er ganske enkelt...

Testosteron-nivået hos mannen er på sitt høyeste rundt kl. 0800 om morgenen. Derfor våkner menn ofte med stiv penis.

:-)

Er nok en kombinasjon av Testosteron-nivået, drømmer, fantasier, kroppskontakt og form. Bare synd ikke alltid den andre kroppen i senga setter pris på den i morgenrushet:-)) Savner ofte våte omslag på morgnen... Men det hender jo når en avtale om fortsettelse er klarert kvelden før:-) Savner mange ganger en kvinne som er kåt om morgen:-) det må da finnes noen av dem også????? undrer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok en kombinasjon av Testosteron-nivået, drømmer, fantasier, kroppskontakt og form. Bare synd ikke alltid den andre kroppen i senga setter pris på den i morgenrushet:-)) Savner ofte våte omslag på morgnen... Men det hender jo når en avtale om fortsettelse er klarert kvelden før:-) Savner mange ganger en kvinne som er kåt om morgen:-) det må da finnes noen av dem også????? undrer...

He,he er for trøtt om mårran ser du....Kaffe og røyk ristermer, om jeg ikke kan få litt ekstra søvn.

I den nye forelskelsestiden derimot...Men det er lenge,lenge siden nå...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blod staumar inn i svamplegemet, blodårene snevrast inn slik at blodet ikkje kjem ut igjen: Voilà!

;-)

Sant nok, men hvorfor skjer dette like før klokken ringer og ikke på ettermiddagen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sant nok, men hvorfor skjer dette like før klokken ringer og ikke på ettermiddagen??

kna fort skje at junior får "rykninger" midt på dagen også, ikke bare på natten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...he he he Neida, men jeg er discoveryiot om man kan si det sånn. Ser nesten bare på discovery, National Geograpich og nyheter ;0) Veldig lærerikt.

Nyco har helt rett i det han sier!

By the way, kona er bare kåt om morgenen! På kvelden er hun alltid for sliten. Det er faktisk ikke så jævla kult når hun i tillegg alltid har det travelt for å komme seg på jobben.

Det betyr med andre ord kun sex om morgenen i helgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørkenvandreren

Urinblæren fylles i løpet av natten, og presser/trykker på de blodårene som fører blod til penis. Blodet pumpes som vanlig inn i penis/svamplegemet, men har vanskeligere med å "renne ut" igjen. Resultat; reisning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

Det er fordi at luktesansen våkner først - og når den kjenner "duften av kvinne" så kommer reaksjonen automatisk!

Neida...

Det skjer vanligvis hver gang vi drømmer, uavhengig av hva drømmen faktisk handler om. (Mareritt er visst et unntak).

Det er vanlig å drømme når man holder på å våkne. Så derfor er gjerne teltet oppslått når vi åpner øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyco har helt rett i det han sier!

By the way, kona er bare kåt om morgenen! På kvelden er hun alltid for sliten. Det er faktisk ikke så jævla kult når hun i tillegg alltid har det travelt for å komme seg på jobben.

Det betyr med andre ord kun sex om morgenen i helgene.

Det HUN sier aqua, Det HUN sier....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok en kombinasjon av Testosteron-nivået, drømmer, fantasier, kroppskontakt og form. Bare synd ikke alltid den andre kroppen i senga setter pris på den i morgenrushet:-)) Savner ofte våte omslag på morgnen... Men det hender jo når en avtale om fortsettelse er klarert kvelden før:-) Savner mange ganger en kvinne som er kåt om morgen:-) det må da finnes noen av dem også????? undrer...

Her! *rekker opp hånda*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...