Gå til innhold

har jeg noen rettigheter?


Gjest ica

Anbefalte innlegg

Til kurs eller skole når jeg får rehab.penger.Jeg begynner å bli lei av å ikke gjøre noe.Har søkt på nettet men finner ingenting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Jeg søkte egentlig på det, men fikk avslag.Jeg fikk rehab.isteden.

Da må det være gjort en feil om du ikke går på noe slags rehabilitering. For det er strenge krav til at du må være til det for å få det. Om du ikke er til behandlinger av noe slag, skal du over på yrkesrettet attføring. Og ut i jobb så snart som mulig.

Så klag på vedtaket og prøv igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må det være gjort en feil om du ikke går på noe slags rehabilitering. For det er strenge krav til at du må være til det for å få det. Om du ikke er til behandlinger av noe slag, skal du over på yrkesrettet attføring. Og ut i jobb så snart som mulig.

Så klag på vedtaket og prøv igjen!

Jeg ventet på en undersøkelsehos en nevrolog da jeg søkte.Har vært der nå og kan ta en opperasjon men utsiktene videre ser ikke noe lysere ut etter det.Derfor har jeg bestemt meg for å la være.Men jeg orker ikke å bare gå å dasse.Derfor er jeg nå ute etter å se om det er noe jeg kan gjøre.Vet du om noe jeg kan gjøre eller noen linker jeg kan gå på

Takk for svar forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ventet på en undersøkelsehos en nevrolog da jeg søkte.Har vært der nå og kan ta en opperasjon men utsiktene videre ser ikke noe lysere ut etter det.Derfor har jeg bestemt meg for å la være.Men jeg orker ikke å bare gå å dasse.Derfor er jeg nå ute etter å se om det er noe jeg kan gjøre.Vet du om noe jeg kan gjøre eller noen linker jeg kan gå på

Takk for svar forresten

Nå vet ikke jeg hvor du bor men kan du ikke stikke innom et sted hvor man kan jobbe frivillig og spørre om de trenger hjelp.

F.eks en kafe for narkomane, et aktivitetssenter for folk med problemer, et gamlehjem eller lignende. Du kan jobbe så mye du orker samtidig som du gjør en innsats for noen som stiller dårligere enn deg selv.

Har selv jobbet på en kafe for prostituerte og likte meg veldig godt. Har faktisk tenkt at bare sommeren er over og ungene på skolen skal jeg finne noe å gjøre igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...