Gå til innhold

Oppdatering! spesielt til storebror/vhs streken!

Anbefalte innlegg

martine1365379969

Eg trives utruleg godt i denne vakre byen:-) Folka her på skulen er utruleg greie. Tek meg for den eg er..! Har fått ei lærerinde som eg snakker fast med. Elles så har eg tre venninder somn veit litt. Dei andre eg er med, veit ingenting. Har bada enormt mykje i bassenge:-) Får trena ganske mykje her. Gått ned i vekt...*s*.

Snart får me oppkobling til internett på rommet! Vert antakeleg i neste veke!!

*stoor klem* frå lillesøs!!

Fortsetter under...

Næmmen?? En melding til meg?? Wiiiiiiiiiii.....!!!!!

Så flott at du har funnet deg tilrette!! Jeg ønsker og håper virkelig at dette blir _ditt_ år!! Ser du; det finnes blå blå himmel bak de grå skyene!! Håper sola aldri slutter å skinne på deg, nå som du har funnet den!

*masssssssse moseklemmer fra storebror*

martine1365379969

Næmmen?? En melding til meg?? Wiiiiiiiiiii.....!!!!!

Så flott at du har funnet deg tilrette!! Jeg ønsker og håper virkelig at dette blir _ditt_ år!! Ser du; det finnes blå blå himmel bak de grå skyene!! Håper sola aldri slutter å skinne på deg, nå som du har funnet den!

*masssssssse moseklemmer fra storebror*

Takk!! Håper sola byrjer å skine no.. himmelen er noko mørk for tida.. men det blir betre, ikkje sant?? Det hjelp jo litt å vera ein plass der eg trives. Aner ikkje kvifor nedturen kom no:-((( Men er godt å ha deg her storebror!! *stoor reklem*

Takk!! Håper sola byrjer å skine no.. himmelen er noko mørk for tida.. men det blir betre, ikkje sant?? Det hjelp jo litt å vera ein plass der eg trives. Aner ikkje kvifor nedturen kom no:-((( Men er godt å ha deg her storebror!! *stoor reklem*

Det blir bedre, lillesøs - det må vi jo tro på! Og kanskje det nå er litt på tide å ikke tenke for mye tilbake? Ta en pause fra snakking og analyser, og kanskje heller nyte dagene som de er og prøve å se fremover litt?

*goooooood klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...