gitar1365380372 Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 hva kommer det av at noen ganger stikker i brystet..d kan være rundt hjertet og det kan være midt i brystet ol. noen ganger er d vondt..noen ganger er det bare litt stikking..men det er slika t man blir bekymret. jeg er 22år og har h&k sykdommer i familien. hva kan dette være? 0 Siter
nina28 Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Har du disse smertene når du er i fysisk anstrengelse? I så fall bør du oppsøke lege for å få utført en sykkelbelastning for å sjekke om du har angina pectoris. Hvis du ikke har noe "mønster" i smertene kan jo godt bare være myalgi - muskelsmerter. Men uansett hvis det er langvarig og sterke smerter med/uten ustrålig til arm hadde jeg villet fått det sjekket opp! 0 Siter
gitar1365380372 Skrevet 6. september 2002 Forfatter Skrevet 6. september 2002 Har du disse smertene når du er i fysisk anstrengelse? I så fall bør du oppsøke lege for å få utført en sykkelbelastning for å sjekke om du har angina pectoris. Hvis du ikke har noe "mønster" i smertene kan jo godt bare være myalgi - muskelsmerter. Men uansett hvis det er langvarig og sterke smerter med/uten ustrålig til arm hadde jeg villet fått det sjekket opp! nei dette er ikke i forb me fysisk aktivitet. dette er sporadisk og stråler heller ikke ut i arm. og hvorfor i all verden skulle jeg ha muskelsmerter i brystet?? ser liksom ingen grunn til dette.Men kansje dette forsvinner hvis jeg begynner å trene mer enn jeg gjør kansje kansje... 0 Siter
nina28 Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 nei dette er ikke i forb me fysisk aktivitet. dette er sporadisk og stråler heller ikke ut i arm. og hvorfor i all verden skulle jeg ha muskelsmerter i brystet?? ser liksom ingen grunn til dette.Men kansje dette forsvinner hvis jeg begynner å trene mer enn jeg gjør kansje kansje... hm... si det.... Jeg bare vet av erfaringsmessig (jobber på hjerteavd. på sykehus) at det er mange som forveksler myalgismerter - muskelsmerter med "vanlige" brystsmerter. Så hvis du ikke har det i forbindelse med fysisk aktivitet, eller det medfølger noen form for kvalme, kaldsvett og lignene ville jeg selv ikke ha lagt for mye i det, men det er helt klart avhengig av hyppighet og smertegrad. Hvis det er noe som kommer regelmessig ville jeg likevel ha dratt til legen for å få det sjekket ut... 0 Siter
nina28 Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 nei dette er ikke i forb me fysisk aktivitet. dette er sporadisk og stråler heller ikke ut i arm. og hvorfor i all verden skulle jeg ha muskelsmerter i brystet?? ser liksom ingen grunn til dette.Men kansje dette forsvinner hvis jeg begynner å trene mer enn jeg gjør kansje kansje... hm... si det.... Jeg bare vet av erfaringsmessig (jobber på hjerteavd. på sykehus) at det er mange som forveksler myalgismerter - muskelsmerter med "vanlige" brystsmerter. Så hvis du ikke har det i forbindelse med fysisk aktivitet, eller det medfølger noen form for kvalme, kaldsvett og lignene ville jeg selv ikke ha lagt for mye i det, men det er helt klart avhengig av hyppighet og smertegrad. Hvis det er noe som kommer regelmessig ville jeg likevel ha dratt til legen for å få det sjekket ut... 0 Siter
nalle noll Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 nei dette er ikke i forb me fysisk aktivitet. dette er sporadisk og stråler heller ikke ut i arm. og hvorfor i all verden skulle jeg ha muskelsmerter i brystet?? ser liksom ingen grunn til dette.Men kansje dette forsvinner hvis jeg begynner å trene mer enn jeg gjør kansje kansje... Jeg har stikking i brystet som går ut i venstre armen.Har hatt det endel ganger nå i det siste. Jeg får det når jeg ligger.Kan det være farlig? 0 Siter
nalle noll Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 hm... si det.... Jeg bare vet av erfaringsmessig (jobber på hjerteavd. på sykehus) at det er mange som forveksler myalgismerter - muskelsmerter med "vanlige" brystsmerter. Så hvis du ikke har det i forbindelse med fysisk aktivitet, eller det medfølger noen form for kvalme, kaldsvett og lignene ville jeg selv ikke ha lagt for mye i det, men det er helt klart avhengig av hyppighet og smertegrad. Hvis det er noe som kommer regelmessig ville jeg likevel ha dratt til legen for å få det sjekket ut... Jeg har stikking i brystet som går ut i venstre armen.Har hatt det endel ganger nå i det siste. Jeg får det når jeg ligger.Kan det være farlig? 0 Siter
gitar1365380372 Skrevet 6. september 2002 Forfatter Skrevet 6. september 2002 hm... si det.... Jeg bare vet av erfaringsmessig (jobber på hjerteavd. på sykehus) at det er mange som forveksler myalgismerter - muskelsmerter med "vanlige" brystsmerter. Så hvis du ikke har det i forbindelse med fysisk aktivitet, eller det medfølger noen form for kvalme, kaldsvett og lignene ville jeg selv ikke ha lagt for mye i det, men det er helt klart avhengig av hyppighet og smertegrad. Hvis det er noe som kommer regelmessig ville jeg likevel ha dratt til legen for å få det sjekket ut... vel.. jeg kaldsvetter ofte på føttene og under armer og i handflatene. Men bør vel ta en helsesjekk snart.. 0 Siter
nina28 Skrevet 7. september 2002 Skrevet 7. september 2002 Jeg har stikking i brystet som går ut i venstre armen.Har hatt det endel ganger nå i det siste. Jeg får det når jeg ligger.Kan det være farlig? Uansett så har jeg villet fått det sjekket opp av lege. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.