Gå til innhold

Kraftig forkjølelse ved mye støv...

Anbefalte innlegg

gitar1365380372

kraftig forkjølelse får jeg ved for eksempel risting av matter eller kosting..jeg vet jeg er alergisk mot støv..og er påpasselig med renhold..men finnes det noe mot dette..må man ikke være kratfig allergisk for å få allergimedisin? hvor,hvordan,skal jeg gjøre dette?

Fortsetter under...

Vil du virkelig ha allergimedisin. Kroppen din trenger kanskje noe annet enn dette. Jeg har selv hatt allergi i flere å, og var helt ute av stand til å fungere. Fikk daglig strålebehandling ved sykehuset, kortison og hele pakken. Dette hjalp svært lite. Jeg kom tilslutt over noe som kunne hjelpe meg, men det var ikke medisin, kun noe som gav kroppen den næring den trengte for å fungere normalt. Har nå vært frisk i over et år, og er kjempeglad for det. Du bør undersøke om det er noe annet som kan hjelpe deg før du tyr til tabletter. Det ville iallefall jeg gjort.

gitar1365380372

Vil du virkelig ha allergimedisin. Kroppen din trenger kanskje noe annet enn dette. Jeg har selv hatt allergi i flere å, og var helt ute av stand til å fungere. Fikk daglig strålebehandling ved sykehuset, kortison og hele pakken. Dette hjalp svært lite. Jeg kom tilslutt over noe som kunne hjelpe meg, men det var ikke medisin, kun noe som gav kroppen den næring den trengte for å fungere normalt. Har nå vært frisk i over et år, og er kjempeglad for det. Du bør undersøke om det er noe annet som kan hjelpe deg før du tyr til tabletter. Det ville iallefall jeg gjort.

jeg har hatt "lett astma" som unge. og hadde innhalator ei stund,men har sluttet med det for lenge siden.men jeg vet at når jeg rister en matte eller koster et golv og støvet virvler så nyser jeg garantert og blir kansje forkjølet.går lett forkjølet hele vinteren og er stortsett konstant lettere tett i nesen hele året. så finnes d noen naturpreparater? eller noe annet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...