Gå til innhold

Alenehet:-)


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Er faen meg deilig.

Gidder ikke legge meg igjen. Nyter roen, og stillheten som er, etter at sambo og minstemann har forlatt huset, meg og eldstemann for ei hel uke!!!

Åhh, jeg trives virkelig i mitt eget selskap.

Håper dere alle får ei fenomenal helg. Det skal jeg ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du blir ikke alene så lenge nå:)For snart kommer jeg å innvaderer din Alenehet*s* Og da skal vi kose oss:)

Gjett om jeg gleder meg. Tenk en hel helg uten masende unger eller gubbe. Tenk en hel helg uten noen form for tjas og mas i det hele og store*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Du blir ikke alene så lenge nå:)For snart kommer jeg å innvaderer din Alenehet*s* Og da skal vi kose oss:)

Gjett om jeg gleder meg. Tenk en hel helg uten masende unger eller gubbe. Tenk en hel helg uten noen form for tjas og mas i det hele og store*s*

*sukk* dere er heldig!!

Alenehelg er vidunderlig av og til,selv om jeg ikke misunner de som har "tvunget"fri annen hver helg!! =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk* dere er heldig!!

Alenehelg er vidunderlig av og til,selv om jeg ikke misunner de som har "tvunget"fri annen hver helg!! =o)

Det er ikke så ofte jeg har alene helg, desverre. Med en samboer som jobber skift og helg er det ikke bestandig like enkelt. Å det holdt på å skjære seg totalt denne helgen, men fikk det til*s*

Så nå skal jeg på besøk til Lillelurven og vi skal koooose oss masse:)

Forsøk å få til noe slikt, du også*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Det er ikke så ofte jeg har alene helg, desverre. Med en samboer som jobber skift og helg er det ikke bestandig like enkelt. Å det holdt på å skjære seg totalt denne helgen, men fikk det til*s*

Så nå skal jeg på besøk til Lillelurven og vi skal koooose oss masse:)

Forsøk å få til noe slikt, du også*s*

Fikk en alene lørdag forrige helg..så kvoten er nok brukt opp for en stund*s*

I helgen blir det tv gloing,tur med familien osv,koselig med slike helger også!

Regner med du å lurven har mye å prate og finne på sammen!Kos dere plenty!! =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...