Gå til innhold

Hvilken soyasaus er best?


manne

Anbefalte innlegg

På hylla står det en flaske med Le Choy Soy sauce, men den er for sterk.

Noen som er bevandret i den slags og som kan anbefale en mild en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte nylig en som het Eldorado--et-eller-annet. Den var iallfall inne noe god. Smakte ingenting, egentlig.

Neste gang stikker jeg innom Asiabutikken å kjøper en der. Sikkert bedre enn det skvipet Eldorado.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nylig en som het Eldorado--et-eller-annet. Den var iallfall inne noe god. Smakte ingenting, egentlig.

Neste gang stikker jeg innom Asiabutikken å kjøper en der. Sikkert bedre enn det skvipet Eldorado.

Synes Kikkoman er god jeg, den som man får kjøpt i alle dagligvarebutikkene...

Den lille med rød "skjenketopp", vettu...

Synes de man får i innvandrerbutikkene blir litt for skarpe, egentlig. Men det er jo en smakssak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker en fillipinsk som heter Silver Swan, den er god.

Bruker forøvrig mest søt soyasaus.

Silver Swan? Du verden. Den har jeg aldri hørt om. Hvor har du kjøpt den? Ikke på Rimi I presume?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Kikkoman er god jeg, den som man får kjøpt i alle dagligvarebutikkene...

Den lille med rød "skjenketopp", vettu...

Synes de man får i innvandrerbutikkene blir litt for skarpe, egentlig. Men det er jo en smakssak.

Ja, den er slett ikke verst, de. Men det er ok å prøve noe nytt også. Men det er ikke alltid like vellykket da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Silver Swan? Du verden. Den har jeg aldri hørt om. Hvor har du kjøpt den? Ikke på Rimi I presume?

Innvandrersjappe, vettu. ;-)

The Silver Swan of Mjøsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...