Gå til innhold

Endetarmskreft/magesår?

Anbefalte innlegg

Gjest BekymretX

Hei, er en mann i midten av 20-årene som er plaget med smerter i mageregionen. Det kommer mange ganger i løpet av en dag, og det føles som om det er et trykk som gjør at jeg må på do. Enten så går jeg da på do, hvor jeg alltid får delvis løs avføring, eller så slapper jeg av og puster rolig inn og ut så går det over. Har hatt slike magesmerter i noen måneder nå, men det er først i det siste at det har blitt verre. Har også hatt problemer med kløe/svie rundt endetarmsåpning og under penis, og dette har pågått en stund. I tillegg oppdaget jeg får halvannet år siden at det stikker på en måte en slags klump ut av endetarmsåpningen (svulst?), men denne har ikke vokst og plager meg heller ikke. Mye saker på en gang, men jeg er litt bekymret. Håper noen kan gi meg en pekepinn på hva dette kan være. Det beste er kanskje å dra til en lege. Bør jeg oppsøke en spesialist eller kan jeg gå til fastlegen min. Håper på svar, både på hva dette kan være og spm om lege. Hilsen bekymret

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69996-endetarmskreftmages%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...