Gå til innhold

Ingen mer slanking


Gjest Geddo

Anbefalte innlegg

Gjest Baron von R

Velkommen da :0) Og gratulerer med ny sexy slank kone!

Lol, jo takker og bukker.

Nå gjenstår bare min reduksjon. Hadde jeg gått inn i ringen, ville jeg vært tungvekter.

...... And in the right corner, wearing green trousers, weighing in at 214 pounds, OoooooooOOOOOOOO Baron von R

"huff da, er han så tung"

"flott traktor dekk han har rundt magen"

etc

etc

Ja livet er ikke lett. Satser å trene meg slank. Om det skjer, tja ....

Det var det fra ingen andre enn :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Novembermom

Ja, så ble jeg en Doler jeg også. hmm. Hvem hadde trodd det.

Jeg er helt sikker på at Geddo's vekt ikke øker. Hun er mer bevisst på sunn mat enn tidligere, samt at hun synes slankekurer er grusomt.

Hvorfor sier jeg det ???

Jo jeg er ektemannen hennes :)

Og kjenner henne bedre (forhåpentligvis) enn andre.

Har sittet ved nabo PC'en og ofte kikket på Geddo's maskin.

Har hatt lyst å gi noen svar av og til. Bedre sent enn aldri, så her er jeg. Kommet ut fra Dol skapet, (Eller er det inn ?)

Det var det fra ingen andre enn :

Velkommen i klubben:o)

Kanskje din kone kan sende litt motivasjon bort til meg;o)

Håper dere får en fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge varer det da? :o)

Driver selv og slanker meg. Jeg kommer ALDRI til å begynne å spise slik jeg gjorde før jeg begynte å slanke meg.

Da kommer jeg bare til å gå opp igjen da!! Ikke med en gang, men i løpet av et år eller to.

Nei, jeg skal fortsette å være (ganske så) sunn resten av mitt liv! Så sånn er det.

En slankekur slutter aldri.

Men flink har du vært ja!!!! Kjempe! :o) Du har fortjent en kotelett og sjokkis, men ikke gjør det hver dag da!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...