Gå til innhold

Hjelp, jeg svimte av....


Gjest Helle S

Anbefalte innlegg

Gjest Helle S

Nå har jeg klart å svime av på jobb.

Sto og pratet med en kollega, og kjente jeg begynte bli både kvalm, svimmel og fikk hjertebank.

Det gikk rundt for meg. Kom meg inn på eget kontor, og sank sammen i en stol. Da gikk det helt rundt, jeg kaldsvettet, kjentes ut som jeg måtte kaste opp, og det svartnet for meg.

Var borte kun en kort stund.

Nå lurer jeg på hva det var som utløste dette, for det var svært ubehagelig.

Jeg har ikke spist frokost, men det er ikke nytt, så jeg tviler på det er årsaken. Jeg venter mensen. Jeg drakk kaffe med en gang jeg kom på jobb, noe jeg ikke liker, men drikker for å

Våkne en sjelden gang.(Er fryktelig sensitiv på koffein. Er f.eks nesten "høy" etter en Battery-boks)

Hva var det som skjedde? Jeg har nå vært ute og kastet opp, men har fått tilbake fargen i kinnene. Uff, dette var ekkelt…

Og jeg er ikke i overgangsalderen. Er 28 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ørkenvandreren

Du får ikke faglige svar på dette forumet.

Men et ufaglig svar skal du få *s* ;

Hvis det blir med denne ene gangen, er det ikke noe å bekymre seg for. Hvis det derimot gjentar seg i løpet av et par uker, bør du oppsøke lege.

Jeg skal forøvrig være storsinnet nok til ikke å kreve kr 100,- for svaret, slik enkelte andre på DOL gjør... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke faglige svar på dette forumet.

Men et ufaglig svar skal du få *s* ;

Hvis det blir med denne ene gangen, er det ikke noe å bekymre seg for. Hvis det derimot gjentar seg i løpet av et par uker, bør du oppsøke lege.

Jeg skal forøvrig være storsinnet nok til ikke å kreve kr 100,- for svaret, slik enkelte andre på DOL gjør... :-)

Hehe - så generøs du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn kan jeg også være om morgenen i perioder.

Det er kun hvis jeg ikke har spist, og dytter nedpå noe som ikke er helt bra.

Satt hos frisøren en gang og stripet håret, holdt på å gå i bakken.

Det endte med at en av assistentene måtte gå og kjøpe pølse til meg... *ler*

Og så blir jeg fryktelig dårlig når jeg tar p-pillen om morgenen, spesielt på tom mage.

Kanskje normalt det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kombinasjonen koffein + at du ikke hadde spist på en stund kan gi akkutt lavt blodsukker. Det kan en besvime av.

Hvis det ikke gjentar seg hadde jeg ikke bekymret meg, men prøv å gjør det til en vane at du spiser noe før kaffen kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...