Gå til innhold

Anonyme innlegg


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest waldemar

Kjempebra hvis DOL har tatt bort ukulturen med "ikke undertegnet", slik at folk kan legge inn en tilfeldig bokstavkombinasjon i en tråd hvor de vil være anonyme. Poeneget er da at man bruker dette tilfeldige nicket HVER gang man opptrer med en mening i en tråd.

Da får de ulike meningene i en tråd en slags identitet, slik at man vet hvem man "snakker med"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er sant. Men det tenkte jeg ikke på.

Nå holdt jeg på å gjøre det igjen:(

Før var det omvendt, folk skrev anonymt eller med annet nick og glemte å skifte til sitt eget nick, det syns jeg er verre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Du kan gå inn i signaturen nede her og skrive inn ikke undertegnet manuelt.

Prøver ikke undertegnet jeg oså da.

ova

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå er det ikke nok, da kommer nicket ditt under. Jeg syns det er bra for da slipper man så mange forvirrende innlegg med *ørten* ikke undertegnet eller anonymouser i samme tråd.

test

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...