Gå til innhold

Idar


Lionn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi gratulerer også! Du kan tro jeg husker hvor glad mammaen din var da du (endelig) ble født!

Håper hun har fått til en fin kake og at du har en morsom dag sammen med andre små pirater.

Hilsen lillebror og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, gyrken er visst en anstendig, gift dame.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, er det virkelig sant?

Jaja...det er håp så lenge liket fiser.....eller no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, er det virkelig sant?

Jaja...det er håp så lenge liket fiser.....eller no...

Ja, det er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger oss på, vi! Sabeltann er litt for skummel, imidlertid - du har ikke sansen for dinosaurer, da? Finnes myyye fint i Lego, serr'u!

Hilsen Adriansen og mammaen hans. :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utslitt og lykkelig etter vellykket fødselsdagselskap! :-)

Han fikk en kaptein Sabeltann-parykk som han har gått med hele dagen. Ungen holder selvsagt på å renne vekk i varmen, men parykken skal ikke av! Han ser ut som en søt liten jente med svarte krøller, men det sier vi selvsagt ikke til den nådeløse sjørøveren. :-) Det holdt på å renne over for mistermannen her tidligere i dag da Idar løp rundt naken med bare parykk og plutselig sa at "Jeg vil ta av tissen! Jeg vil ha hår og ikke tiss!" *lol* Da syntes mistermannen at grensa var nådd, og kun litt lirking fra mor forhindret at den nye parykken havnet innerst i boden... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gratulerer også! Du kan tro jeg husker hvor glad mammaen din var da du (endelig) ble født!

Håper hun har fått til en fin kake og at du har en morsom dag sammen med andre små pirater.

Hilsen lillebror og

Valget falt på den der sjørøverskip-kaka. Den så jo virkelig flott ut.. smakte kanskje ikke like bra som den så ut, men pytt.. Ungene stappet nå i seg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utslitt og lykkelig etter vellykket fødselsdagselskap! :-)

Han fikk en kaptein Sabeltann-parykk som han har gått med hele dagen. Ungen holder selvsagt på å renne vekk i varmen, men parykken skal ikke av! Han ser ut som en søt liten jente med svarte krøller, men det sier vi selvsagt ikke til den nådeløse sjørøveren. :-) Det holdt på å renne over for mistermannen her tidligere i dag da Idar løp rundt naken med bare parykk og plutselig sa at "Jeg vil ta av tissen! Jeg vil ha hår og ikke tiss!" *lol* Da syntes mistermannen at grensa var nådd, og kun litt lirking fra mor forhindret at den nye parykken havnet innerst i boden... ;-)

Hehehe..skal se det lille bursdagsbarnet er homo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe..skal se det lille bursdagsbarnet er homo.

Det er min minste bekymring. Han kan bli verre ting enn det der.. jeg tror det er fare for at han skal bli en eller annen slags entertainer.. herregud! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er min minste bekymring. Han kan bli verre ting enn det der.. jeg tror det er fare for at han skal bli en eller annen slags entertainer.. herregud! ;-)

Ja, det er jo virkelig ille. Takke meg til en homse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utslitt og lykkelig etter vellykket fødselsdagselskap! :-)

Han fikk en kaptein Sabeltann-parykk som han har gått med hele dagen. Ungen holder selvsagt på å renne vekk i varmen, men parykken skal ikke av! Han ser ut som en søt liten jente med svarte krøller, men det sier vi selvsagt ikke til den nådeløse sjørøveren. :-) Det holdt på å renne over for mistermannen her tidligere i dag da Idar løp rundt naken med bare parykk og plutselig sa at "Jeg vil ta av tissen! Jeg vil ha hår og ikke tiss!" *lol* Da syntes mistermannen at grensa var nådd, og kun litt lirking fra mor forhindret at den nye parykken havnet innerst i boden... ;-)

Bra sagt!

Gratulerer herfra også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...