Gå til innhold

FU:Dopapir


Gjest Domusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns ikke det er viktig å ha pent dopapir, men jeg syns det er viktig å ikke ha resirkulert dopapir da jeg reagerer kraftig på det... :) Og dopapiret som ikke er resirkulert er som regel penere også. hehe :) 2 fluer i en smekk! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eier en liten fabrikk i nepal, hvor de lager dollar-doruller til meg (ekte dollarsedler).

Litt kjipt å venne seg til, men har du fått smaken, blir det ikke annet for baken !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fordra dasspapir med mye dilldall og pynt på. Som alle de derre barnesitatene, eller julepynt med nisser og tull. Hvitt og mykt og plaint for meg. Uten kruseduller!

Jeg husker med gru barndommens "sandpapir".

Men griser bruker jo ikke dasspapir, så hvorfor svarer jeg på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo styggere og vondere i rumpa, jo mer miljøvennlig. Her i huset er det viktig med grovt og resirkulert papir.

Med vondt skal vondt fordrives......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med vondt skal vondt fordrives......

Jeg har forresten hørt lite fra deg siden du adopterte meg.

Adoptiv-tippoldemora mi, retz, steiker vafler og er grei, men min egen adpotiv-mor er liksom litt fraværende.

*venter på lommepenger*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uglemor

Graden av mykhet er helt klart det viktigste. Det kan godt være hvitt og fint, men ikke med hjerter på eller annen pynt - det irriterer meg!

Lotus Royal er klart best, men Rimis toalettpapir er også helt OK. Lambi liker jeg ikke, for det loer!

Hvorfor bryr jeg meg om dette? Kanskje fordi jeg måtte tørke meg med avispapir på utedoen vår da jeg var liten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten hørt lite fra deg siden du adopterte meg.

Adoptiv-tippoldemora mi, retz, steiker vafler og er grei, men min egen adpotiv-mor er liksom litt fraværende.

*venter på lommepenger*

*host*

jeg har hatt møe å gjøre *host* lately, serru....

Du skal få 50 kr. hvis du vasker badet!

Så, husj avsted med deg nå......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*host*

jeg har hatt møe å gjøre *host* lately, serru....

Du skal få 50 kr. hvis du vasker badet!

Så, husj avsted med deg nå......

Strakser med kluten over tastaturet!

*retter fram den groskitne neven*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Resirkulert økonomipapir.

Det eneste kravet jeg stiller er at det er noenlunde brukbart å tørke seg med, og at jeg ikke kaster bort masse penger på å tørke meg i ræva :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent dopapir er festlig, venter i lengsel til de skal begynne å trykke Odd Nerdrums malerier på dopapiret. Spørs om det ikke går med en hel rull til hver tørk da......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...