Gå til innhold

PRINCE!!!!!!!!!!!!!!


Gjest princessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke for aa oedelegge gleden til her, men man skal aldri tro paa konsert-rykter ang. Prince foer datoen er helt spikret. Det gaar alltid rykter! Men det er iallefall helt sikkert at han endelig kommer til Europa igjen. Jeg var paa konserten hans i Spektrum i 93, og kommer han hit saa er jeg paa plass!

Maa vel ogsaa bare nevne at akkurat naa sitter jeg i Minneapolis, og har tenkt meg en tur paa klubben hans i kveld....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, herlig, altså..:)

Ja, ikke sant? Prince....ehh....Symbolet...eh...formerly-ett-eller-annet...han er jo bare såååå herlig, da! :-)

"............"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant? Prince....ehh....Symbolet...eh...formerly-ett-eller-annet...han er jo bare såååå herlig, da! :-)

"............"

Han heiter Prince igjen no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ja whatever :-)

".............."

Han minner meg om Michael Jackson.

En latterlig skapning.

For øvrig gjorde Michael en artig feil under en prisutdeling her forleden når han misforsto Britany Spears som gratulerte han med han burdag, og han begynte å takke for prisen som årtusenetes beste artist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest princessa

Ikke for aa oedelegge gleden til her, men man skal aldri tro paa konsert-rykter ang. Prince foer datoen er helt spikret. Det gaar alltid rykter! Men det er iallefall helt sikkert at han endelig kommer til Europa igjen. Jeg var paa konserten hans i Spektrum i 93, og kommer han hit saa er jeg paa plass!

Maa vel ogsaa bare nevne at akkurat naa sitter jeg i Minneapolis, og har tenkt meg en tur paa klubben hans i kveld....

Nei!!! Er du virkelig i minneapolis nå? Fy **** nå er jeg misunnelig! Hvilken klub? Glam Slam er jo ikke i drift lenger. Mener du platestudioet Paisley Park?

Fortell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest princessa

Han minner meg om Michael Jackson.

En latterlig skapning.

For øvrig gjorde Michael en artig feil under en prisutdeling her forleden når han misforsto Britany Spears som gratulerte han med han burdag, og han begynte å takke for prisen som årtusenetes beste artist :)

Minner deg om Michael Jackson? Hahaha...på hvilken måte, om jeg tør spørre??

JEG skal i allefall dra på konsert med en musikk legende, og hvis du ikke vil...da sier jeg bare; it's your loss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner deg om Michael Jackson? Hahaha...på hvilken måte, om jeg tør spørre??

JEG skal i allefall dra på konsert med en musikk legende, og hvis du ikke vil...da sier jeg bare; it's your loss!

Jeg tror det er det at de begge er "freaks" som gjør at jeg mener at de ligner litt på hverandre.

Nei, selvsagt skal jeg ikke ditt. Jeg skiller meg av meg større musikkartister enn Prince hver gang jeg er på do og tømmer tarmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest princessa

Jeg tror det er det at de begge er "freaks" som gjør at jeg mener at de ligner litt på hverandre.

Nei, selvsagt skal jeg ikke ditt. Jeg skiller meg av meg større musikkartister enn Prince hver gang jeg er på do og tømmer tarmen!

Ikke døm artister som du ikke har hørt mer enn 2-3 sanger av.

*oppgitt*

Du vet tydeligvis ikke hva du går glipp av. Men det du ikke vet, har du jo ikke vondt av heller, skulle jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper for din egen del du ikke er sarkastisk! :)

Nei, jeg var ikke det tenk....! Men må innrømme at jeg liker best "tidligere" Prince enn "nyere" Prince. Er jeg fremdeles kvalifisert til å interessere meg om konserten? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest princessa

Nei, jeg var ikke det tenk....! Men må innrømme at jeg liker best "tidligere" Prince enn "nyere" Prince. Er jeg fremdeles kvalifisert til å interessere meg om konserten? ;-)

Ja, klart det! Men jeg tror ikke dette blir et "greatest-hits"-show, mer nyere sanger. Uansett; ikke noe å gå glipp av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, klart det! Men jeg tror ikke dette blir et "greatest-hits"-show, mer nyere sanger. Uansett; ikke noe å gå glipp av :)

Greit nok det, fyren er et utrolig musikalsk geni (hører du det SDD!!!!!!!), så jeg vil veldig gjerne overvære den seansen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest princessa

Greit nok det, fyren er et utrolig musikalsk geni (hører du det SDD!!!!!!!), så jeg vil veldig gjerne overvære den seansen ;-)

*geipe til SDD* ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...