Gå til innhold

hva gjør vi med Staff?

Anbefalte innlegg

jeg for min del tenker vel mitt om denne saken, men jeg tenker på alle de som ikke kan forsvare seg... for det vil dessverre finnes folk som tror på staff og som følger ham og alle de folka vil gjøre det mye verre for barn og voksne som er utsatt for overgrep i dette landet... noen må snakke de svakes sak

Jeg er nesten sikker på at de fleste oppegående mennesker i dette land synes Staff er en utrolig ekkel fyr. Bare navnet hans gjør at folk tenker at klienten er skyldig.

Fortsetter under...

Selvsagt.

Vi har da yttringsfrihet i landet her.

det har vi, men noen ganger bør mennesker bruke litt sunn fornuft...

men ok, staff har gjort og kommer til å gjøre masse dumme ting i fremtiden, jeg får bare håpe at folk tenker seg litt mer om enn det han gjør

Man bør ikke la seg såre av andres meninger, selv om det kommer fra en høyt profilert advokat.

Kan du påstå mennesker aldri bør bli sint, frustrert, rasende, provosert? slike følelser gjør et helt mennesket,jeg husker en periode i min oppvekst hvor det var på mote å være "cool"- no fealings, steinansikt...tenke at det er en reaksion fordi en allerede har blitt såret så pass mye at det blir en beskyttelse, og er en selv cool, skal andre også være det, for hvorfor skal jeg synes synd på andre, når ingen syntes synt på meg??? Skulle jeg gi andre den muligheten å leve ut den holdningen når jeg vet at de ødelegger et NORMALT liv? neppe!

Annonse

Hei, vanilje...

Jeg tror at flesteparten av norges befolkning er fornuftige nok til å se hvem han er...

Han har tidligere uttalt at det jo faktisk ikke er BEVIST at barn får psykiske skader etter sexuelt misbruk...!!

Han latterliggjør seg selv, jo mere han får uttale seg.

Jeg mener: -bare la han fortsette og uttale seg, færre og færre vil respektere han....

Derfor er det vel viktig å gjør folk mer og mer oppmerksam på at en bli skadet!!!! En ting å tro at folk vet, de burde jo det, men den andre tingen er å stoppe munnen på alle andre løgn!!!

Kan du påstå mennesker aldri bør bli sint, frustrert, rasende, provosert? slike følelser gjør et helt mennesket,jeg husker en periode i min oppvekst hvor det var på mote å være "cool"- no fealings, steinansikt...tenke at det er en reaksion fordi en allerede har blitt såret så pass mye at det blir en beskyttelse, og er en selv cool, skal andre også være det, for hvorfor skal jeg synes synd på andre, når ingen syntes synt på meg??? Skulle jeg gi andre den muligheten å leve ut den holdningen når jeg vet at de ødelegger et NORMALT liv? neppe!

Jeg aner knapt hva du snakker om her, dersom meldingen i det hele tatt var til meg.

Han provoserer fælt, den mannen der, men jeg kan ikke fatte at dere faktisk gidder å la dere provosere.

Kanskje man lar seg provosere fordi holdninger som de Staff forfekter kan føre til overgrep. Jeg ser slettes ikke bort fra at potensielle overgripere kan bruke Staffs argumentasjon for å rettferdiggjøre overgrep mot barn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...