lonelygirl Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Jeg har nå gått til min psykolog i ca 15 måneder. VI haddse et langt opphold i sommer, og nå som vi har kommet ordenlit igang igjen, er det noe som ikke stemer. Hun har forandret seg totalt (utelukker ikke at det er meg som har forandret meg, men...) Jeg føler i hvertfall at jeg ikke kan fortsette der mer, ettersom jeg føler meg verre etter vær gang jeg har vært der. Men så var det det å si fra da....det er nemlig ikke jeg noe flink på... Noen tips på hva jeg kan si? Jeg har mer eller mindre bestemt meg for å slutte, men det er avhengig at jeg klarer å si fra... PÅ forhånd, takk!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Saigon Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Det er de færreste som føler seg bedre etter en time hos behandler. Dessuten må man få det værre før man kan få det bedre. Synes du skal fortelle behandleren din hvordan du opplever timene. Kanskje behandleren din kan gjøre ting på en annen måte slik at ting blir bedre. Snakk med behandler og si hva du tenker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lonelygirl Skrevet 30. august 2002 Forfatter Del Skrevet 30. august 2002 Det er de færreste som føler seg bedre etter en time hos behandler. Dessuten må man få det værre før man kan få det bedre. Synes du skal fortelle behandleren din hvordan du opplever timene. Kanskje behandleren din kan gjøre ting på en annen måte slik at ting blir bedre. Snakk med behandler og si hva du tenker. Problemet er at jeg kan ikke snakke med behandleren min uten å bli tråkket på, og jeg føler ikke har kan forsvare meg selv når jeg snakker med henne. Føler hun har en slags "makt" over meg. Joda, jeg vet at man ikke skal føle seg bedre rett etter timene, men over tid, jo. Det funker ikke med henne..... eg bør være tøff nok til å fortelle som det er, men det er der jeg har et problem...må trene litt på dt... Takk for svar, i hvertfall!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lina1365380363 Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Problemet er at jeg kan ikke snakke med behandleren min uten å bli tråkket på, og jeg føler ikke har kan forsvare meg selv når jeg snakker med henne. Føler hun har en slags "makt" over meg. Joda, jeg vet at man ikke skal føle seg bedre rett etter timene, men over tid, jo. Det funker ikke med henne..... eg bør være tøff nok til å fortelle som det er, men det er der jeg har et problem...må trene litt på dt... Takk for svar, i hvertfall!! Hei! Hvorfor føler du at hun tråkker på deg? Jeg kan prøve å si hvordan jeg tenker. En dyktig psykolog kan treffe "ømme punkt"hos deg, akkurat fordi hun vil du skal Se problemene, og for å hjelpe deg til å bearbeide disse. En som er mindre dyktig(har opplevd det også) kan feilvurdere deg totalt. Så du må se på, har hun RETT, eller tar hun fullstendig FEIL av deg??? Hvis du mener bestemt at det er helt feil, skifter du til en annen psykolog! Vil også si at det er tre.... psyk. som virkelig har "truffet" med meg! (den siste var en psykiater som har fått meg ganske så frisk) Mvh......... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.