Gå til innhold

Hva skal jeg lage til middag? Dette har jeg:


Gjest Hjernedød

Anbefalte innlegg

Gjest Hjernedød

*Kyllingfilèt

*Karbonadedeig

*Kalkunskinke på boks

*Egg

*Potet

*Jasminris

*Spaghetti

*Macaroni

*Nudler (mr. Lee)

*Tomat

*Agurk

*Paprika

*Rapidsalat

*Avocado

*Sjampinjong

*Rød løk

*Hvitløk

*Maiskolbe

*Mais på boks

*Ananas på boks

*Tomater på boks m/div krydder

*Mozarellaost

Ja, det var vel det meste tror jeg. Frister mest med kyllingfilèt, men har liksom ikke ånden over meg til å trylle fram noe lekkert i dag. Så gode ideèr mottas med takk!

Og så gidder jeg ikke bruke hele kvelden på å lage middag til meg selv når jeg for èn gangs skyld er uten mann (på byen) og barn (sover). Så det må være noe passe lettvint.

Maiskolbe aner jeg ikke hvordan man tilbereder, så kom gjerne med tips :-)

Og så har jeg tenkt å se Saving Private Ryan, eneste filmen vi har som jeg ikke har sett. Anbefales den? Oj, jeg har ikke sett Pet Semetary 2 heller, hmmm what to do? Gidder ikke se begge...

Je je. Sprette rødvinflaska? hmm... nej, tar meg et glass diet coke (foreløpig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gni Hvitløken godt inn i kyllingfilèen, la hvile en stund på kjøkkenbenken, slik at denne får sette seg....Brun den i panna.

Kos nudler som anvist på pakken. Og tøm så * kraften * av nudlene over kyllingfilèen på en stekepanne og la trekke en stund.

Stek så soppen sammen med løken og tilsett salt og pepper.....

Legg dette på tallerken og dandèr med osten =)

PS: pakk maiskolben inn i sølvpapir sammen med smør og salt, legg på grillen en god stund * YUMMY *

Eller trekk den i lettsalet vann på komfyren serveres med smør og salt =)

God appetitt

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizza! Hvis du har mel, vann, bakepulver og salt kan du lage pizzadeig. Brun karbonadedeigen i en panne, bland i diverse krydder, en boks tomater, løk og hvitløk og gjerne litt tomatpure. la putre en stund og bre over pizzabunnen. Legg over maiskorn, paprika, champignon i skiver, ananas, løkringer og strø over ost. Stek ved 225 grader i ca 20-25 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...