Gå til innhold

Store baller


Gjest Simenolsen

Anbefalte innlegg

Gjest Simenolsen

Hei Doktor.

Jeg er en mann på 26år , som synes jeg har for store baller. Jeg kan snakke med mine venner, lege,kjæreste om det meste. Men baller er ikke et tema, ihvertfall ikke for meg.

De er ca 11cm med "posen", og selve ballen(den ene) er ca4-5cm. Jeg vet ikke om dette er mye, eller om det er normalt. Men jeg leste har for en tid tilbake siden at det var en gutt som skulle ordne den ene ballen. Den hang skjevt, og han fikset på den. Men etter en stund fikk han kreft, jeg vet ikke om det er noen sammenheng, men jeg trekker den konklusjon.

Mine baller er av og til litt ømme, men "funker" helt greit, har ihvertfall ikke fått klage av min kjæreste, men synes selv de er litt i veien.

Så da er mine spm

1. ER de unormalt store?

2. Er der større sjanse for at en kan få kreft hvis en har stor baller, eller hvis en fikser på dem?

3. Er det slikt at gutter har forskjellige størrelseer på ballene, slik jenter har på brystene?

4. Burde jeg fått dem sjekket hos lege?

Tusen takk for hjelpen.

Hilsen

Simen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest webbgutt

Legg inn spørsmålet ditt under Allmennmedisin, så får du svar. Gynekologi dreier seg om kvinnens underliv ;o)

Urettferdig at kvinneners underliv er viet et eget forum, mens menn er henvist til allmen-medisin, altså!

Likestillings-ombudet-hvor er du??

Har det noe med antall *deler* å gjøre, mon tro? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urettferdig at kvinneners underliv er viet et eget forum, mens menn er henvist til allmen-medisin, altså!

Likestillings-ombudet-hvor er du??

Har det noe med antall *deler* å gjøre, mon tro? :-)

Jeg kan riktignok gå til en gynekolog, og også finne et eget forum for emnet. Men du kan gå til en androlog - og det kan ikke jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan riktignok gå til en gynekolog, og også finne et eget forum for emnet. Men du kan gå til en androlog - og det kan ikke jeg :-)

Jammen var det ikke noen som rakk å svare før meg ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen jeg er på dette forumet på flere måndeder, men svarer deg når jeg likevel er her:-))

1. De virker store,men dette er som brystene til jentene eller penisstørelsen på gutta, det er forskjellig. Uansett, så er det ikke noe å bry seg om, hver heller stolt av dem. Dette er ingenting å henge seg opp i spør du meg.

2. Jeg har ingen tro på størrelsen på ballene har noe som helst å si for sykdomstilfeller.

Jeg har større tro på at det kan utvikles noe hvis du begynnner å tukle med dem i forbindelse med en operasjon, som du, etter min mening, ikke trenger.

3. Svaret er ja, se også svaret mitt under pkt. 1

4. Jeg ser ingen grunn til at du skal sjekke dem hos en lege hvis du ikke har vondt i dem. Men føler du at dette vil berolige deg, så kan du selvsagt gjøre det.

Lykke til:-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mette Moen, Gynekolog

Slike spørsmål hører hjemme på forum for allmennmedisin eller urologi (dr. Talseth).

Gynekologi er om kvinners underliv!

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...