Gå til innhold

Pedofile drittsekker.

Anbefalte innlegg

Her sitter jeg og tankene suser avgårde. Tenker på de siste hendelsene i overgrep.

Ja det er store overskrifter i aviser og nyhetene. Og hver gang blir jeg minnet på det som en gang var , men som ikke lengre er.Men som kommer tilbake.

Jeg hadde det så bra nå, skulle se fremover på en måte liksom, men nå er alt bare rast sammen.

Selv om dette ikke er direkte siktet på meg, nå er jeg jo gammel, så føles det som om jeg er der.Syntes så synd på disse barna, må de ha et godt støtte appararat.

Nei disse drittsekkende de ødelegger så alt for mye.

Jeg kan ikke holde på imkpulsene mine lengre,er bare så lei, men jeg forsøker å stå i mot.

Bare noen tanker om fortid og nåtid.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70106-pedofile-drittsekker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...