Gå til innhold

Et spørsmål til jenter mellom 20 og 30 år


Gjest Knut

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en gutt som fyller 18 år snart og trener mye. Ofte føler jeg at jeg får "blikk" fra jenter mellom 20 og helt opp til 30. Men finner jenter mellom 20-30 en gutt som trener masse og fyller 18 snart noe spennende?

Ser en pen eldre jente på meg, så kan jeg ikke nekte at jeg ikke ser tilbake.

Er det jeg som roter eller finner "noen" jenter en g18 som trener mye attraktiv?

Svar gjerne, fordi jeg lurer veldig på spørsmålet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det sier seg vel selv at det finnes jenter/kvinner i den alderen som synes det er spennende gutter på din alder.

Det er jo et spørsmål om smak og behag. Selv synes jeg gutter i den alderen er uinteressante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Men finner jenter mellom 20-30 en gutt som trener masse og fyller 18 snart noe spennende?"

Jeg kan jo bare svare for meg selv da, og da blir svaret: nei, det er totalt uinteressant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sensuel

Hei, Knut!

Så lenge du går rundt og er vakker og veltrent, så vil kvinner på mellom 15 og 70 år titte på deg!

Jeg personlig rundet 30 for et par år siden, og hadde definitvt smugtittet, ja. :o)

Men jeg lover: Jeg hadde ikke 'fått lyst på deg!'

Alle mennesker titter automatisk på ting som behager øyet.

...så slapp av! :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier seg vel selv at det finnes jenter/kvinner i den alderen som synes det er spennende gutter på din alder.

Det er jo et spørsmål om smak og behag. Selv synes jeg gutter i den alderen er uinteressante.

Greit, da har jeg fått svarene som jeg hadde regnet med. Jeg personlig selv kunne ikke tenke meg å bli sammen med en jente mellom 20-30,tenk hvor mye snakk det ville ha blitt! :)

Nei, jenter på min egen alder er flotte. Og jeg blir selv 30 en dag jeg og.

Takk for svarene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, da har jeg fått svarene som jeg hadde regnet med. Jeg personlig selv kunne ikke tenke meg å bli sammen med en jente mellom 20-30,tenk hvor mye snakk det ville ha blitt! :)

Nei, jenter på min egen alder er flotte. Og jeg blir selv 30 en dag jeg og.

Takk for svarene!

ser pent ut ,men lukter feil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...