Gå til innhold

suge????


inejenta

Anbefalte innlegg

hei!

I går var jeg hos typen min og vi satt å kosa oss som vanlig, men så ville han at jeg skulle suge han. jeg sa nei,

jeg har alderig gjort det før så jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal gjøre det...

lurer på om noen har noen råd..?

håper på svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Ta pikken hans i munnen og sug forsiktig mens du beveger hodet opp og ned, bruk den ene hånden og runk ham samtidig. Det er ikke så vanskelig, det kommer av seg selv etter hvert! :) Be ham si om han vil ha det hardere eller løsere, så blir han fornøyd. Be ham også si i fra før han kommer så du får velge hvor han skal sprute, i munnen eller utenfor. Kjekt å vite uansett, så du ikke setter noe i halsen. Lykke til!

Men du... Ikke gjør noe du føler du ikke er klar for, vil du ikke skal du ikke presse deg. Kjedelig å angre på noe senere! Sørg for at han er relativt nyvasket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Det kan være litt ugreit til å begynne med. Vennen din kan vise deg hvordan du skal gjøre det slik at han syns det er deilig. Det er ikke vanskelig å lære det, men mange syns det er flaut til å begynne med.

I dag syns de fleste at oral sex er ok., mens for 50 eller 75 år siden ble det oppfattet som sykelig. Slikt skulle ikke normale og dannede mennesker gjøre.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

professor / lege

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ta pikken hans i munnen og sug forsiktig mens du beveger hodet opp og ned, bruk den ene hånden og runk ham samtidig. Det er ikke så vanskelig, det kommer av seg selv etter hvert! :) Be ham si om han vil ha det hardere eller løsere, så blir han fornøyd. Be ham også si i fra før han kommer så du får velge hvor han skal sprute, i munnen eller utenfor. Kjekt å vite uansett, så du ikke setter noe i halsen. Lykke til!

Men du... Ikke gjør noe du føler du ikke er klar for, vil du ikke skal du ikke presse deg. Kjedelig å angre på noe senere! Sørg for at han er relativt nyvasket...

Du trenger ikke nødvendigvis runke ham samtidig som du suger han, kjærsten min sier at da legger han ikke fullt så godt merke til at jeg suger han.

Ok, hvis du ikke runker han, hold forhuden nede, hold gjerne litt hardt noen ganger, så begynner du å suge. Så langt ned du kommer og helt ytterst.Bytt på!! Og si gjerne at han kan vaske seg først. Det skal jo ikke være urenslig heller!!! Spør om han liker det du gjør mens du holder på. Spør hva han vil du skal gjøre.

Vet ikke om han har blitt sugd før, men har han ikke det, vet han sikkert ikke selv heller hva som er best. Prøv dere frem!!! Du synes kanskje det er ekkelt å spørre, fordi du tror du egentlig burde vite hvordan man suger'n..men gutter liker at jenter spør!! Det er ikke flaut!

Så lykke til.Du kommer til å gi han en virkelig fin stund/stunder!!! Det er visstnok mye bedre enn samleie, akkurat som når gutten slikker jenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en titt på disse linkene da:

http://www.erotikknett.no/sexleker/page4.html

http://www.erotikknett.no/sexleker/page50.html

Et lite råd. Si til ham at grunnn til at du er avvisende er at du er nervøs. Det gjorde jeg første gangen jeg skulle suge kjæresten min, og fortalte at jeg var redd for å gjøre feil og sånt. Han beroliget meg, og så var det liksom greit for meg og... Måtte bare ha litt tid på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke nødvendigvis runke ham samtidig som du suger han, kjærsten min sier at da legger han ikke fullt så godt merke til at jeg suger han.

Ok, hvis du ikke runker han, hold forhuden nede, hold gjerne litt hardt noen ganger, så begynner du å suge. Så langt ned du kommer og helt ytterst.Bytt på!! Og si gjerne at han kan vaske seg først. Det skal jo ikke være urenslig heller!!! Spør om han liker det du gjør mens du holder på. Spør hva han vil du skal gjøre.

Vet ikke om han har blitt sugd før, men har han ikke det, vet han sikkert ikke selv heller hva som er best. Prøv dere frem!!! Du synes kanskje det er ekkelt å spørre, fordi du tror du egentlig burde vite hvordan man suger'n..men gutter liker at jenter spør!! Det er ikke flaut!

Så lykke til.Du kommer til å gi han en virkelig fin stund/stunder!!! Det er visstnok mye bedre enn samleie, akkurat som når gutten slikker jenta

Du beskriver suging så bra at jeg nesten kjenner hvor deilig det er! :-))

Misunner kjæresten din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Ta en titt på disse linkene da:

http://www.erotikknett.no/sexleker/page4.html

http://www.erotikknett.no/sexleker/page50.html

Et lite råd. Si til ham at grunnn til at du er avvisende er at du er nervøs. Det gjorde jeg første gangen jeg skulle suge kjæresten min, og fortalte at jeg var redd for å gjøre feil og sånt. Han beroliget meg, og så var det liksom greit for meg og... Måtte bare ha litt tid på meg...

Bra. Det skal litt erfaring og ferdigheter til for å suge en penis på en måte som er bra. Det føler kvinner, derfor er de til å begynne med litt redde for å gyve løs på hans redskap. De er tilbakeholdne.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen

Hilsen

B.Grünfeld

professor/lege.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Du trenger ikke nødvendigvis runke ham samtidig som du suger han, kjærsten min sier at da legger han ikke fullt så godt merke til at jeg suger han.

Ok, hvis du ikke runker han, hold forhuden nede, hold gjerne litt hardt noen ganger, så begynner du å suge. Så langt ned du kommer og helt ytterst.Bytt på!! Og si gjerne at han kan vaske seg først. Det skal jo ikke være urenslig heller!!! Spør om han liker det du gjør mens du holder på. Spør hva han vil du skal gjøre.

Vet ikke om han har blitt sugd før, men har han ikke det, vet han sikkert ikke selv heller hva som er best. Prøv dere frem!!! Du synes kanskje det er ekkelt å spørre, fordi du tror du egentlig burde vite hvordan man suger'n..men gutter liker at jenter spør!! Det er ikke flaut!

Så lykke til.Du kommer til å gi han en virkelig fin stund/stunder!!! Det er visstnok mye bedre enn samleie, akkurat som når gutten slikker jenta

Dette var en grei bruksanvisning.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen

Hilsen

B.Grünfeld

professor/lege.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...