Gå til innhold

Merkeklær, hørt om "Dej"


Gjest merkesara

Anbefalte innlegg

Gjest merkesara

Har du hørt om et merke som uttales "dej" eller lignende?

Er det fine klær? Evnt. hvor dyrt er det? F.eks. hva koster en genser eller skjorte?

Har du peiling på GANT? Er det bedre enn JEAN PAUL eller POLO SPORT?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du med 'bedre' enn?

At du blir sett på som mer kul - eller at klærna holder lengre?

Stort ett så er det samme fabrikken som syr klær til flere merker, så det er vi som lar oss lure.

De setter et merke på og så betaler vi 1000,- mer enn det plagget som ikke har merke på!

Herlig! (For dem som tjener pengene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenåring

Hva mener du med 'bedre' enn?

At du blir sett på som mer kul - eller at klærna holder lengre?

Stort ett så er det samme fabrikken som syr klær til flere merker, så det er vi som lar oss lure.

De setter et merke på og så betaler vi 1000,- mer enn det plagget som ikke har merke på!

Herlig! (For dem som tjener pengene)

Kan faen meg kjøpe ei merkebukse til prisen for 10 andre neste identiske bukser med et annet merke!

butikkene kjøper ofte klærne fra samme steder, bare det at (f.eks) miss sixty syr på et merke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkesara

Kan faen meg kjøpe ei merkebukse til prisen for 10 andre neste identiske bukser med et annet merke!

butikkene kjøper ofte klærne fra samme steder, bare det at (f.eks) miss sixty syr på et merke!

Ok takk for svarene! :-/

Sorry, men jeg har jobbet meg oppover, hadde dårlig råd når jeg var liten og bodde med foreldrene mine! Så Nå når jeg har penger, så bruker jeg det på MASSE DYRE KLÆR OG TING! :-)

Man blir faktisk sett helt anderledes på, når man går med dyre klær, belive it or not! Så jævelig er dessverre denne verden! Det er dødshærlig å gå med dyre klær, dere skulle bare vist hvor mye oppmerksomhet "og sett opp til" man blir! Vi lever i en "fake" materialistisk verden, and I`m a material girl!!!!

Så blæh! ;-) Vet dere hater sånne som meg, jeg har vært sån selv...da jeg ikke hadde råd...(den var kvalm..ja!)

Har som sagt hatt drit dårlig råd, hadde ikke nok til mat en gang, men nå har jeg jobbet meg i hjæl noen år, kommet meg oppover i stillingsgrader og lønn, så jeg er meget fornøyd med livet mitt!!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

Tror du mener "Day" av Birger og Mikkelsen (dansker).

Se også:

http://www.day.dk/

Ellers er Gant, Polo Sport og Jean Paul merker for "gubber" over 30 som ikke har lyst til å stikke seg ut - Dressmann blir ungt og nyskapende i sammenligning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kartoffel

Hva mener du med 'bedre' enn?

At du blir sett på som mer kul - eller at klærna holder lengre?

Stort ett så er det samme fabrikken som syr klær til flere merker, så det er vi som lar oss lure.

De setter et merke på og så betaler vi 1000,- mer enn det plagget som ikke har merke på!

Herlig! (For dem som tjener pengene)

Kroneksemplet må jo være Disel... som du fikk kjøpt på H&M på 80-tallet for en slikk og ingenting. Så kom det inn nye markedsmennesker som fant ut at de skulle sikte på High End i stedet, satte opp prisene og vips så ble det "hot" på 90-tallet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenåring

Ok takk for svarene! :-/

Sorry, men jeg har jobbet meg oppover, hadde dårlig råd når jeg var liten og bodde med foreldrene mine! Så Nå når jeg har penger, så bruker jeg det på MASSE DYRE KLÆR OG TING! :-)

Man blir faktisk sett helt anderledes på, når man går med dyre klær, belive it or not! Så jævelig er dessverre denne verden! Det er dødshærlig å gå med dyre klær, dere skulle bare vist hvor mye oppmerksomhet "og sett opp til" man blir! Vi lever i en "fake" materialistisk verden, and I`m a material girl!!!!

Så blæh! ;-) Vet dere hater sånne som meg, jeg har vært sån selv...da jeg ikke hadde råd...(den var kvalm..ja!)

Har som sagt hatt drit dårlig råd, hadde ikke nok til mat en gang, men nå har jeg jobbet meg i hjæl noen år, kommet meg oppover i stillingsgrader og lønn, så jeg er meget fornøyd med livet mitt!!!:-)

hehe....!....

om JEG mangler penger, går jeg bare til pappa, og så får jeg non tusen... noen som sa dårlig råd??? :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok takk for svarene! :-/

Sorry, men jeg har jobbet meg oppover, hadde dårlig råd når jeg var liten og bodde med foreldrene mine! Så Nå når jeg har penger, så bruker jeg det på MASSE DYRE KLÆR OG TING! :-)

Man blir faktisk sett helt anderledes på, når man går med dyre klær, belive it or not! Så jævelig er dessverre denne verden! Det er dødshærlig å gå med dyre klær, dere skulle bare vist hvor mye oppmerksomhet "og sett opp til" man blir! Vi lever i en "fake" materialistisk verden, and I`m a material girl!!!!

Så blæh! ;-) Vet dere hater sånne som meg, jeg har vært sån selv...da jeg ikke hadde råd...(den var kvalm..ja!)

Har som sagt hatt drit dårlig råd, hadde ikke nok til mat en gang, men nå har jeg jobbet meg i hjæl noen år, kommet meg oppover i stillingsgrader og lønn, så jeg er meget fornøyd med livet mitt!!!:-)

Jeg ser ikke opp til folk som bruker alle pengene sine på merkeklær, det er bare tåpelig. Men kjøper det man kler og synes er fint, ikke det med riktig merke! Tenk så mye annet du kan få for de pengene! Stereoanlegg, sydentur, dvd-spiller etc...

Nei, takke seg til H&M!

Beundring og respekt vil jeg skaffe meg på andre måter enn gjennom prisen på klærne mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lure sura

Ok takk for svarene! :-/

Sorry, men jeg har jobbet meg oppover, hadde dårlig råd når jeg var liten og bodde med foreldrene mine! Så Nå når jeg har penger, så bruker jeg det på MASSE DYRE KLÆR OG TING! :-)

Man blir faktisk sett helt anderledes på, når man går med dyre klær, belive it or not! Så jævelig er dessverre denne verden! Det er dødshærlig å gå med dyre klær, dere skulle bare vist hvor mye oppmerksomhet "og sett opp til" man blir! Vi lever i en "fake" materialistisk verden, and I`m a material girl!!!!

Så blæh! ;-) Vet dere hater sånne som meg, jeg har vært sån selv...da jeg ikke hadde råd...(den var kvalm..ja!)

Har som sagt hatt drit dårlig råd, hadde ikke nok til mat en gang, men nå har jeg jobbet meg i hjæl noen år, kommet meg oppover i stillingsgrader og lønn, så jeg er meget fornøyd med livet mitt!!!:-)

kremt .... Hvordan kan merkeklær bety så mye for deg når du ikke vet hva merkene heter engang ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkesara :-)

Jeg ser ikke opp til folk som bruker alle pengene sine på merkeklær, det er bare tåpelig. Men kjøper det man kler og synes er fint, ikke det med riktig merke! Tenk så mye annet du kan få for de pengene! Stereoanlegg, sydentur, dvd-spiller etc...

Nei, takke seg til H&M!

Beundring og respekt vil jeg skaffe meg på andre måter enn gjennom prisen på klærne mine.

Ja enig med deg at man kan bruke penger på dvd, stereoanlegg reiser etc. Ja jeg reiser masse, ja jeg har det siste i stereo, og har nettopp kjøpt meg 43 tommer tv med flat skjerm.

Så det med klærne er bare tillegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkesara

Hva mener du med 'bedre' enn?

At du blir sett på som mer kul - eller at klærna holder lengre?

Stort ett så er det samme fabrikken som syr klær til flere merker, så det er vi som lar oss lure.

De setter et merke på og så betaler vi 1000,- mer enn det plagget som ikke har merke på!

Herlig! (For dem som tjener pengene)

Jeg trodde også på det før, men nå når jeg har kjøpt en del SAND klær, og Jean Paul, skal jeg love at de holder mye lenger i vask, farger og stil enn de klærne man kjøper på H&M.

Men jeg kjøper klær derfra noen ganger også, men de går fortere til Fretex fordi det som regel er innklær akkurat den mnd. Merkeklærne kjøper jeg i mer klassisk stil og har de mange år! Så jeg driver ikke å bare suser og shopper i hjæl alle pengene mine, kjøper bare litt og litt hver mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkesara :-)

kremt .... Hvordan kan merkeklær bety så mye for deg når du ikke vet hva merkene heter engang ??

Jeg spurte bare etter et merke jeg ikke har så greie på, jeg kan ikke alle merkene i verden, det er en del av de da!

Har bare kjøpt Ralph Lauren og Sand klær til nå, men har lyst til å prøve andre merker også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest merkesara :-)

Tror du mener "Day" av Birger og Mikkelsen (dansker).

Se også:

http://www.day.dk/

Ellers er Gant, Polo Sport og Jean Paul merker for "gubber" over 30 som ikke har lyst til å stikke seg ut - Dressmann blir ungt og nyskapende i sammenligning.

Takk for svaret ditt, det er akkurat svaret jeg ville ha ;-)

"løper inn på day-sidene nå"

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja enig med deg at man kan bruke penger på dvd, stereoanlegg reiser etc. Ja jeg reiser masse, ja jeg har det siste i stereo, og har nettopp kjøpt meg 43 tommer tv med flat skjerm.

Så det med klærne er bare tillegg...

Da er det vel på tide med en sparekonto da? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...