Gå til innhold

Jeg bare må..


Cmoo

Anbefalte innlegg

...anbefale en film nå. Har nettopp sett "Den fabelaktige Amelié fra Montmartre", og for de av dere som ennå ikke har sett den, den er utrolig vakker.

Det var bare det jeg ville si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ den e fiiin sa Lillelurven her:)

Sikke har selvsagt ikke sett den, jeg rekker bare å lære henne drikkekultur, på ei helg.Men, hun lærer fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ den e fiiin sa Lillelurven her:)

Sikke har selvsagt ikke sett den, jeg rekker bare å lære henne drikkekultur, på ei helg.Men, hun lærer fort.

En av de 3 skjønneste filmene som fins!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er fransk, jo..

Hater filmer med språk som ikke er engelsk eller dansk.

Hovedpersonen er fantastisk vakker *s*

Har du ikke sett noen gode franske eller italienske filmer? Det er kanskje en klisjé, men det er mange severdige filmer fra Frankrike og Italia.

Han som laget "Den fabelaktige..." har også laget "Alien resurrection", "Delikatessen" og "De fortapte barns by". Mange godbiter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hovedpersonen er fantastisk vakker *s*

Har du ikke sett noen gode franske eller italienske filmer? Det er kanskje en klisjé, men det er mange severdige filmer fra Frankrike og Italia.

Han som laget "Den fabelaktige..." har også laget "Alien resurrection", "Delikatessen" og "De fortapte barns by". Mange godbiter.

Hehe, jeg har faktisk som jeg nå kommer på ikke sett en noen franske filmer. I det minste ikke noen som jeg husker i farten.

Jeg har ikke engang sett Taxi, som veldig mange påsto at var bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har faktisk som jeg nå kommer på ikke sett en noen franske filmer. I det minste ikke noen som jeg husker i farten.

Jeg har ikke engang sett Taxi, som veldig mange påsto at var bra.

Jeg lover deg at du har gått glipp av noen godbiter opp gjennom årene. Hva med spanske? Ser du f.eks på filmene til Pedro Almodovar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lover deg at du har gått glipp av noen godbiter opp gjennom årene. Hva med spanske? Ser du f.eks på filmene til Pedro Almodovar?

Eh... hvem er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...