Gå til innhold

God morgen:-)


Spenning

Anbefalte innlegg

Endelig en morgen man kan sove å så sitter man her lys våken...... grubbler på grun av kommende begivenheter på jobb mandag..... trodde ikke jeg reagerte på det men... jo da... tankene flyr..

- Spenning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mårnings, Spenning! :-)

Høvdingen er nettopp kommet hjem fra Drammen med ny (brukt) bil.

Godt det bare er en nygammel bil han kom med da? Og så fra Drammen da av alle onder:-) *flirre*

Sjekka med Brønnøysundregistret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Godt det bare er en nygammel bil han kom med da? Og så fra Drammen da av alle onder:-) *flirre*

Sjekka med Brønnøysundregistret?

*Hi-ick* :-/

Ikke være vemmelig så tidlig på morra'n da, Spenning.

(he he, joda, han har vissnok sjekka)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Hi-ick* :-/

Ikke være vemmelig så tidlig på morra'n da, Spenning.

(he he, joda, han har vissnok sjekka)

Er ikke vemmelig, bare passr på, Drammen er ikke mors beste barn... Dessuten er jeg en del frustrert om dagen, Mye som skjer på jobb om dagen, mandag sprenger bomben med informasjon til resten av folket, da blir det litt enklere eller værre??? Blir jo litt nærvøs for at sydenturen skulle sprekke også:-(( terrapi å skrive i hytt å vær....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Er ikke vemmelig, bare passr på, Drammen er ikke mors beste barn... Dessuten er jeg en del frustrert om dagen, Mye som skjer på jobb om dagen, mandag sprenger bomben med informasjon til resten av folket, da blir det litt enklere eller værre??? Blir jo litt nærvøs for at sydenturen skulle sprekke også:-(( terrapi å skrive i hytt å vær....

Sydenturen sprekke? Det hadde da vært som bare pokker! :-(

Ting skjer her også, er jeg heldig, blir det to års videreutdanning på meg fra sept/okt. Mange baller i lufta nå, og jeg som bare er vant til å hanskes med to, he he. *Pes*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sydenturen sprekke? Det hadde da vært som bare pokker! :-(

Ting skjer her også, er jeg heldig, blir det to års videreutdanning på meg fra sept/okt. Mange baller i lufta nå, og jeg som bare er vant til å hanskes med to, he he. *Pes*

Tubulente tider, kommer nok mere om det i nyheten etil mandag:-((( bare to baller??? med litt trening karer du vel fire baller og to balltre???

ikke mye morro i dagens jobbmarked, når ufaglærte blåluer bare tenker på utbytte i millionklassen:-((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Tubulente tider, kommer nok mere om det i nyheten etil mandag:-((( bare to baller??? med litt trening karer du vel fire baller og to balltre???

ikke mye morro i dagens jobbmarked, når ufaglærte blåluer bare tenker på utbytte i millionklassen:-((

Ehh..2 + 4?..*host*..Yeah, yeah, what the heck; Man er da lett-trent.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings Spenning :-)))

Jeg har vært oppe leeenge allerede. Har til og med vært i stallen og gitt hestene mat ,striglet dem ,mosjonert dem, kost med dem ,gitt dem litt mer høy ,kjørte hjem ,spist frokost ,funnet selskapsklær til jentungen og nå kan jeg Dole litt :-)))

Håper du også får en fin dag med masse regn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen vennen! :-) I dag fikk jeg endelig sovet lenge, pga. alt bråket på yttersiden i natt tok jeg meg to beroligende tabletter så de har nok skylden! Jeg får vel merke det senere på dagen. Men siden jeg har syklet ferdig 50 mil for denne måneden kan jeg slappe av meg god samvittighet! :-)

Ungene rydder, rer opp senger, koster og støvsuger, jeg har laget en liste så de får lommepenger etter hva de har gjort i løpet av uken. *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har en god morgen/formiddag til tross for grubleriene, og at hva nå enn det er snakk om ender opp på en best mulig måte for deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg Spenning:)

Du må jo sove når du har sjans*s* Sto ikke opp før 1230 jeg*s*

Nå skal vi snart ta oss en tur ut.

Håper det går bra på mandag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen vennen! :-) I dag fikk jeg endelig sovet lenge, pga. alt bråket på yttersiden i natt tok jeg meg to beroligende tabletter så de har nok skylden! Jeg får vel merke det senere på dagen. Men siden jeg har syklet ferdig 50 mil for denne måneden kan jeg slappe av meg god samvittighet! :-)

Ungene rydder, rer opp senger, koster og støvsuger, jeg har laget en liste så de får lommepenger etter hva de har gjort i løpet av uken. *S*

Godt å se at innsatsen og samarbeidet er tilstede. Mye lettere å gjøre arbeidet når flere hjelper til:-) Ferdig med trening så tidelig? virkelig stor innsats idag, da fortjener du å få en lang rolig kveld, noe det ser ut til at du har tatt. Kos dere.

Her fortsetter grubleriene, spent på mandagens følger. Er også skuffet over nattens test, vet ikke om det var produktet eller bruker som sviktet:-(? Vi tar det på sms ved en annen anledning. I natt er vi barnevakter... i morgen er det september og nedtellingen starter.. kanskje vi ses / chattes.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at innsatsen og samarbeidet er tilstede. Mye lettere å gjøre arbeidet når flere hjelper til:-) Ferdig med trening så tidelig? virkelig stor innsats idag, da fortjener du å få en lang rolig kveld, noe det ser ut til at du har tatt. Kos dere.

Her fortsetter grubleriene, spent på mandagens følger. Er også skuffet over nattens test, vet ikke om det var produktet eller bruker som sviktet:-(? Vi tar det på sms ved en annen anledning. I natt er vi barnevakter... i morgen er det september og nedtellingen starter.. kanskje vi ses / chattes.?

Det er mulig jeg kommer innom senere, i dag har jeg selvfølgelig sovet alt for mye som ventet. Denne trackmanballen er grusom for høyrehånd og arm så jeg kan ikke love noe. Nå skal jeg lage til noe snacks til ungene.

Sørens naboer som lager svinestek, det lukter i hele blokka og da fikk jeg selvfølgelig lyst på det! :-)

Kos deg med barnebarnet, vel, hun sover kanskje nå?

Skulle aldri ha tatt to tabletter i går *gjesp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...