Gå til innhold

FU.Hvor mange av dere


Gjest carlina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest carlina

Det var ikke mye liv her nei, men finn på noe du da vel. Jeg bare venter på at Solsikke & co skal våkne :-)

Jeg venter på at gubben skal våkne!!=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Det var ikke mye liv her nei, men finn på noe du da vel. Jeg bare venter på at Solsikke & co skal våkne :-)

Tror ikke du skal ha for høye forhåpninger til co-en, he he. Det kan ta tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skal ha for høye forhåpninger til co-en, he he. Det kan ta tid.

Jo du sier noe :) Jeg regner med en lang tirade om hvor ille det er å ha vondt i hode *flir*

De to på utelivet i kveld, ja, ja. Flirer meg skakk.

Noen ganger er det ok med dol:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Jo du sier noe :) Jeg regner med en lang tirade om hvor ille det er å ha vondt i hode *flir*

De to på utelivet i kveld, ja, ja. Flirer meg skakk.

Noen ganger er det ok med dol:-)

Skal søstrene Mysosten på by'n i kveld, skal jeg sitte oppe og vente.

Dette kan moro!

*Knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

Nei, var på jobb til klokka tolv i går, jeg. Kom hjem rundt halv ett og la meg halv fire. Måtte ha litt tid med kjæresten, så søvn kom i andre rekke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg var det eneste mennesket som drakk Cognac, og jeg da hadde kjøpt ei ny flaske,er det logisk at jeg er elendig. Den er halv.Den var jævlig god.

Litt ekstra vin, og pils på toppen, og alt for mange sigaretter.......jeg føler meg lite delikat her jeg sitter, for å si det sånn.

Men, det kommer seg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det ikke utetur på deg i går?

Nei, det ble feber, vørterøl (sånn øl uten alkohol), hvitløk, litt sjokiss, film, litt dol, og paracet.

Ikke drømmefredagen.

Er for øvrig noe bedre nå, men i kveld skal jeg på nattevakt, så det blir dårlig med byen før neste helg.

Men jeg overlever det, og så får jeg heller prøve å gjøre noe konstruktivt på jobb i natt, som f.eks. å lese litt, skrive noen dikt, osv..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen bakrus, ingen sen kveld, flere timers retting i vente, så jeg prøver å binde meg fast her nede ved pc'en, så jeg slipper å begynne... :-| Muligens litt kjedelig, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Nei, det ble feber, vørterøl (sånn øl uten alkohol), hvitløk, litt sjokiss, film, litt dol, og paracet.

Ikke drømmefredagen.

Er for øvrig noe bedre nå, men i kveld skal jeg på nattevakt, så det blir dårlig med byen før neste helg.

Men jeg overlever det, og så får jeg heller prøve å gjøre noe konstruktivt på jobb i natt, som f.eks. å lese litt, skrive noen dikt, osv..:)

Skriver du dikt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal søstrene Mysosten på by'n i kveld, skal jeg sitte oppe og vente.

Dette kan moro!

*Knegg*

Søstrene mysosten var på byen ja:) Men så du har ikke klart å sitte oppe å vente på oss:D

Du får lese igjennom fyllevrølet mitt på meldinger du*s* Lurven sovna fra alt, så hun fikk ikke laga nåkka vrøl hær inne*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Søstrene mysosten var på byen ja:) Men så du har ikke klart å sitte oppe å vente på oss:D

Du får lese igjennom fyllevrølet mitt på meldinger du*s* Lurven sovna fra alt, så hun fikk ikke laga nåkka vrøl hær inne*s*

Tro meg, Solsikke, jeg _har_ forsøkt meg på de fyllerørskribleriene dine. Kom faktisk et par linjer på vei, før dialekta slo meg helt ut. Jeg har imidlertid seriøse planer om å gi innlegget en ny sjanse, skal bare drikke meg til mot først. Ev røyke litt..ehh..naturprodukter.

Enkelte innlegg leses best i rusa tilstand, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...