Gå til innhold

"Jeg skulle hatt en sånn....sjømann"


Jane

Anbefalte innlegg

I går var det ei gammal dame som spurte meg: "Jeg skulle hatt en sånn...en sånn...hva er det det heter...jo! En sånn sjømann! Kan du hjelpe meg med det?"

Så nå lurer jeg jo da, hvor finner jeg en sjømann...på indre østlandet? Jeg vil jo gjerne hjelpe denne gamle nødne damen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner. Dette er krise. Gamle damer i nød er ingen spøk. Menneh... tror du hun mente en oppblåsbar eller en av kjøtt og blod?

Jeg _tror_ hun mente ordentelige sjømenn av kjøtt og blod, men finner jeg ikke noen, så tror jeg kanskje hun kan greie seg med en oppblåsbar sjømann. Jeg mener, er man nøden _nok_, så tar man vel det man får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg _tror_ hun mente ordentelige sjømenn av kjøtt og blod, men finner jeg ikke noen, så tror jeg kanskje hun kan greie seg med en oppblåsbar sjømann. Jeg mener, er man nøden _nok_, så tar man vel det man får.

Bor hun på hjem? Vedder på at en eller annen luring der har seilt på de sju hav. Det var da ikke _så_ mange valgmuligheter i 'gamle dager'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor hun på hjem? Vedder på at en eller annen luring der har seilt på de sju hav. Det var da ikke _så_ mange valgmuligheter i 'gamle dager'.

Ja, jeg får nok forhøre meg litt rundomkring. Kanskje det viser seg at hun har en sjømann til nabo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke'no stakkars, huff og gru det da, shandy.

Nei ikke hvis du liker å høre om gammelt møl ørten ganger, for det husker de(som regel).

Uff, jeg håper jeg dauer før jeg blir sånn.

Når de ikke kjenner igjen ungene sine og innbiller seg at de har glemt "barnet" sitt et eller annet sted, eller tar på seg tre hatter, morgenkåpe og tøfler og skal hjem, da er det vel slitsomt.

Stakkars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke hvis du liker å høre om gammelt møl ørten ganger, for det husker de(som regel).

Uff, jeg håper jeg dauer før jeg blir sånn.

Når de ikke kjenner igjen ungene sine og innbiller seg at de har glemt "barnet" sitt et eller annet sted, eller tar på seg tre hatter, morgenkåpe og tøfler og skal hjem, da er det vel slitsomt.

Stakkars.

Jeg synes ikke det er slitsomt, shændy...men joda, gnagsår i øra hender det at jeg får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er slitsomt, shændy...men joda, gnagsår i øra hender det at jeg får.

Ja og dette er bare begynnelsen :-o

Godt at noen orker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får be henne ringe morfaren min. han er snart 80 og gammel sjømann.;0)

Etter det jeg forstår er damen ikke helt på nett og det kan man trygt fastslå at morfar ikke heller har vært på noen år nå...De skulle bli et pent par!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får be henne ringe morfaren min. han er snart 80 og gammel sjømann.;0)

Etter det jeg forstår er damen ikke helt på nett og det kan man trygt fastslå at morfar ikke heller har vært på noen år nå...De skulle bli et pent par!

Ja, er han ledig da? Vi vil jo ikke ha noe trekantdrama her, vil vi vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er han ledig da? Vi vil jo ikke ha noe trekantdrama her, vil vi vel?

Jane *flir*

Trekantdrama kan det fort bli lell. Hvis dama har en sær dag, er det mannen som banker på døren.

Galgehumor, men sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er han ledig da? Vi vil jo ikke ha noe trekantdrama her, vil vi vel?

Min salige mormor gikk bort i treogseksti....

Jeg tror pinedø ikke det har blitt noe på ham siden da! ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ein sjømann er ein grei ting å ha.!

Kor ofte har eg ikkje tenkt i dei banar når venninnene mine har beklaga seg over både det eine og det andre med sine menn !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...