Gå til innhold

DOL: all reklame og poppupper forsvant !


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Du veit at det innebærer kostnader å driva t.d. ei nettavis. Dersom ein ikkje skal ta betalt, og brukarane ikkje skal sjå reklame, korleis skal ein då skaffe pengar til drifta?

Det er sjølvsagt greit for deg å kutta ut reklamen så lenge det ikkje er fleirtalet som gjer det, men dersom ALLE gjorde det? Kor lenge ville vg.no, db.no, startsiden.no, nettavisen osv. eksistere?

Det er markedskreftene, dvs jungelloven som gjelder, det/den best tilpassede overlever. Nytter ikke å syte over konkurranse, kunder som ikke vil forstå, myndigheter som ikke lar deg får lov og så videre. Lokale butikker går under fordi kundene handler andre steder. Enkelte butikker går under selv om kundene handler masse, fordi eieren putter penga i lomma si, og når han ikke får nok å putte, stenger han og finner på noe annet. Jeg er i mot at kunder skal handle bare for at butikker skal bestå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir konsekvensen at de må ta seg betalt for for tjenesten, og det er like greit. Overdimensjonering av reklame og popup forringer kvaliteten på nettsted, er nå min mening.

Personlig foretrekker jeg å kjøpe et blad med lite reklame (og betale for det) kontra å kjøpe et Henne som er så stappa av reklame at jeg ikke har noe utbytte av å lese det.

Heilt samd, og difor betalar eg også NRK-avgifta utan å mukke.

Poenget mitt er berre at dersom folk installerer programvare som eliminerer reklame, kan dei ikkje klage når dei i neste omgang må betala for tenester som tidlegare var gratis.

Dette vil vi sjå meir og meir i tida som kjem, og her kan ein på ein måte følge utviklinga: http://www.payex.no/no/merchant/merch_pres.htm Fleire og fleire tenester på nett blir betalingstenester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er markedskreftene, dvs jungelloven som gjelder, det/den best tilpassede overlever. Nytter ikke å syte over konkurranse, kunder som ikke vil forstå, myndigheter som ikke lar deg får lov og så videre. Lokale butikker går under fordi kundene handler andre steder. Enkelte butikker går under selv om kundene handler masse, fordi eieren putter penga i lomma si, og når han ikke får nok å putte, stenger han og finner på noe annet. Jeg er i mot at kunder skal handle bare for at butikker skal bestå.

Ingen tvingar nokon til å handle. Som du seier: marknadskreftene rår.

Ynskjer du ikkje ei teneste så er det berre å la vera å betala, så forsvinn ho.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Heilt samd, og difor betalar eg også NRK-avgifta utan å mukke.

Poenget mitt er berre at dersom folk installerer programvare som eliminerer reklame, kan dei ikkje klage når dei i neste omgang må betala for tenester som tidlegare var gratis.

Dette vil vi sjå meir og meir i tida som kjem, og her kan ein på ein måte følge utviklinga: http://www.payex.no/no/merchant/merch_pres.htm Fleire og fleire tenester på nett blir betalingstenester.

Jau. Men jeg har sett aviser som prøver å ta seg betalt, men det er ikke så lett når andre aviser er gratis. En krig er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner mange som driver febrilsk og skal bli rike på den bisnissen, men etter en liten tid skjønner kundene at det ikke er bisniss for dem, og så stopper bisnissen for webbisen:-)

Det er ikkje enkelt å bli rik på nettreklame, men nettreklame er igjen raskast voksande av reklamemedia, og forsking på nettreklame syner at det gjev godt utbytte for annonsørane.

http://www.propaganda-as.no/tekst.cfm?id=36832

Doubleclick kan også dokumentere at irriterande reklame funkar best... http://www.propaganda-as.no/tekst.cfm?id=34269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heilt samd, og difor betalar eg også NRK-avgifta utan å mukke.

Poenget mitt er berre at dersom folk installerer programvare som eliminerer reklame, kan dei ikkje klage når dei i neste omgang må betala for tenester som tidlegare var gratis.

Dette vil vi sjå meir og meir i tida som kjem, og her kan ein på ein måte følge utviklinga: http://www.payex.no/no/merchant/merch_pres.htm Fleire og fleire tenester på nett blir betalingstenester.

http://www.payex.no/no/merchant/misc.htm

Der var jo Hjemmet Mortensen også blant de som "kommer snart".

Er det ikke de som eier DOL, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau. Men jeg har sett aviser som prøver å ta seg betalt, men det er ikke så lett når andre aviser er gratis. En krig er det.

Ja det er ein krig. Til sjuande og sist er det vi som tapar den - når det beste innhaldet kostar oss pengar, og folk flest vel det som er gratis - og ofte dårlegast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det er ikkje enkelt å bli rik på nettreklame, men nettreklame er igjen raskast voksande av reklamemedia, og forsking på nettreklame syner at det gjev godt utbytte for annonsørane.

http://www.propaganda-as.no/tekst.cfm?id=36832

Doubleclick kan også dokumentere at irriterande reklame funkar best... http://www.propaganda-as.no/tekst.cfm?id=34269

Jeg kan mange eksempler på det motsatte, nemlig at det er svært liten respons på nettreklame, det virker som folk er blinde. Vi snakker om en klikkfrekvens på 1%, dvs bare en prosent av de som besøker en side som bare har et banner, klikker på banneret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ja det er ein krig. Til sjuande og sist er det vi som tapar den - når det beste innhaldet kostar oss pengar, og folk flest vel det som er gratis - og ofte dårlegast.

I mediaforskning ler de av den som sier: er folk helt dumme ? Skjønner de ikke at dette er et godt produkt ? Det samme ser vi i politikken: hvorfor stemmer ikke folk på oss ? De må da skjønne at vår politikk er den beste for oss alle ? De må da skjønne at vi må betale skatt for at samfunnet skal fungere, hvorfor snyter de på skatten når de vet det går ut over alle ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan mange eksempler på det motsatte, nemlig at det er svært liten respons på nettreklame, det virker som folk er blinde. Vi snakker om en klikkfrekvens på 1%, dvs bare en prosent av de som besøker en side som bare har et banner, klikker på banneret.

1% er ikkje så ille, når volumet er stort nok. Det er dessutan svært ulik respons på ulike annonsar.

Det seier seg sjølv at reklame for Heidi Hauge-plater gjer det dårleg på ein metal-portal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

1% er ikkje så ille, når volumet er stort nok. Det er dessutan svært ulik respons på ulike annonsar.

Det seier seg sjølv at reklame for Heidi Hauge-plater gjer det dårleg på ein metal-portal...

1% kan være mye, men når bare 1% av disse igjen resulterer i en henvendelse, og bare 1% av disse igjen resulterer i et salg, da blir det ikke så mye bisniss :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1% kan være mye, men når bare 1% av disse igjen resulterer i en henvendelse, og bare 1% av disse igjen resulterer i et salg, da blir det ikke så mye bisniss :-)

Likevel er det det som held oppe dei fleste av nettstadene vi likar å titte innom.

Effekten av ein nettannonse-kampanje er forøvrig ikkje naudsynlegvis berre målbar i klikk. Forsking har vist at nettkampanjar er viktig for branding av produkt uavhengig av klikk. Slik blir CTR mindre viktig. Sjølv om brukaren ikkje klikkar på annonsen, har han sett bodskapen. Det er ofte viktigast.

Reklame i andre media er ikkje målbar på same viset i direkte respons, men det er vel liten tvil om at det har ein positiv effekt på sal av produktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Likevel er det det som held oppe dei fleste av nettstadene vi likar å titte innom.

Effekten av ein nettannonse-kampanje er forøvrig ikkje naudsynlegvis berre målbar i klikk. Forsking har vist at nettkampanjar er viktig for branding av produkt uavhengig av klikk. Slik blir CTR mindre viktig. Sjølv om brukaren ikkje klikkar på annonsen, har han sett bodskapen. Det er ofte viktigast.

Reklame i andre media er ikkje målbar på same viset i direkte respons, men det er vel liten tvil om at det har ein positiv effekt på sal av produktet?

Er med på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...