Gå til innhold

Titler på innlegg, angi hva det gjelder


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Da får dere hjelp av den som kan det, ikke sikkert noen gidder lese innlegg de ikke skjønner hva er :-(

Tips: skriv f eks:

Outlook XP, feilmelding, laste ned epost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Nei, nå maser du fælt, Ulv.

Se nedover lista og tell hvor mange informative titler du ser i datagruppen ? Hender jeg glemmer det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se nedover lista og tell hvor mange informative titler du ser i datagruppen ? Hender jeg glemmer det selv.

Du har jo rett, men på den annen side: syns du det er så mange innlegg på dataforum at det er et problem - at du kaster bort masse tid på å åpne dem å lese innholdet?

Jeg skjønner det hvis man hadde vært på news, men på dol kommer det 5 spørsmål i snitt pr. dag. Vi sliter oss ikke akkurat ut. Eller jeg gjør det ikke, men jeg er nå enda ung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du har jo rett, men på den annen side: syns du det er så mange innlegg på dataforum at det er et problem - at du kaster bort masse tid på å åpne dem å lese innholdet?

Jeg skjønner det hvis man hadde vært på news, men på dol kommer det 5 spørsmål i snitt pr. dag. Vi sliter oss ikke akkurat ut. Eller jeg gjør det ikke, men jeg er nå enda ung.

Ikke si det til noen: jeg gidder ikke åpne innlegg på "data" som jeg ikke skjønner hva gjelder. Kunne jo hende jeg hadde et gullkorn ? Blind høne osv ? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke si det til noen: jeg gidder ikke åpne innlegg på "data" som jeg ikke skjønner hva gjelder. Kunne jo hende jeg hadde et gullkorn ? Blind høne osv ? :-)

Du åpner alle innlegg på dataforum når du kjeder deg, uavhengig av hva tittelen er - bare innrøm det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Du åpner alle innlegg på dataforum når du kjeder deg, uavhengig av hva tittelen er - bare innrøm det :)

Jeg blir stadig avslørt ! Er jeg så forutsigbar ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balooba

Støttes!

Det er dessuten god takt og tone å angi hva innlegget gjelder, syns det er uvesentlig hvorvidt det er mange innlegg eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...