Gå til innhold

Psykopat


SierDuDet

Anbefalte innlegg

"Blant påstandene som blir satt ut om Sveaas, er også at han skal ha klare psykopatiske trekk....

...Denne påstanden tar Sveaas med stor ro"

Taktikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert for at han kan relatere seg mere med de påstandene enn homo ryktene!

Men det jeg mente her var at at det er svært rutinert av Sveeas og ta slike påstander med stor ro.

Psykopatpåstander er trossalt ikke noe man møter med ett raserianfall ut av en annen verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Men det jeg mente her var at at det er svært rutinert av Sveeas og ta slike påstander med stor ro.

Psykopatpåstander er trossalt ikke noe man møter med ett raserianfall ut av en annen verden :)

Jo, hvis du ikke er psykopat hadde du blitt ill sint....

Psykopater tar slike påstander knusende med ro!!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste den artikkelen og konkluderer bare med at det finnes kjerringer også blant menn. Fyfaen så de slarver.

Enig, og artikkelen tyder i det minste på at det er noe i homseryktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe Sannheten er at psykopater ikke skjønner at de er det. De har et helt annet bilde av seg selv enn hva andre har.

Dessuten så synes jeg det psykopatstemplet blir brukt for ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, og artikkelen tyder i det minste på at det er noe i homseryktene.

Men det har da vært kjent lenge - og hva i all verden er så sensasjonelt med det. Homser i næringslivet er da ikke no nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Sannheten er at psykopater ikke skjønner at de er det. De har et helt annet bilde av seg selv enn hva andre har.

Dessuten så synes jeg det psykopatstemplet blir brukt for ofte.

Du er inne på noe. Alle som har evnen til å hisse seg opp blir jo stemplet som psykopater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det har da vært kjent lenge - og hva i all verden er så sensasjonelt med det. Homser i næringslivet er da ikke no nytt.

Nei, ikke aner jeg hva det store i dette er, og de kvinnfolka som ringer inn til landets aviser for å fortelle denne "viktige" nyheten kan vel knapt være helt stabile.

De er sikkert dolere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke aner jeg hva det store i dette er, og de kvinnfolka som ringer inn til landets aviser for å fortelle denne "viktige" nyheten kan vel knapt være helt stabile.

De er sikkert dolere.

Det kan vi nok være helt sikre på ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du er inne på noe. Alle som har evnen til å hisse seg opp blir jo stemplet som psykopater.

Personlighetsforstyrrelse ja. Hvis man ser på at fins så mange avskygninger, grader og så mange ulike situasjoner som trigger dem, er det mulig at det finnes ca 10% av oss som kan klassifiseres som "småpsykopater". Dvs at de bare tilfredstiller et eller bare litt av kravene for å kvalifisere. Vi kanvel tenke oss noen som er litt sjalu uten grunn, litt ondskapsfull, litt samvittighetsløs, litt herskesyk, litt overdrevent egoistisk osv ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jo, hvis du ikke er psykopat hadde du blitt ill sint....

Psykopater tar slike påstander knusende med ro!!! ;o)

Jess, det er de andre som er gale eller syke i hodet, ikke jeg... at jeg banker kjerringa, sparker katten og stjæler i butikken er vel helt vanlig er det ikke ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlighetsforstyrrelse ja. Hvis man ser på at fins så mange avskygninger, grader og så mange ulike situasjoner som trigger dem, er det mulig at det finnes ca 10% av oss som kan klassifiseres som "småpsykopater". Dvs at de bare tilfredstiller et eller bare litt av kravene for å kvalifisere. Vi kanvel tenke oss noen som er litt sjalu uten grunn, litt ondskapsfull, litt samvittighetsløs, litt herskesyk, litt overdrevent egoistisk osv ?

Det høres egentlig ut som om du beskriver 100 % av oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlighetsforstyrrelse ja. Hvis man ser på at fins så mange avskygninger, grader og så mange ulike situasjoner som trigger dem, er det mulig at det finnes ca 10% av oss som kan klassifiseres som "småpsykopater". Dvs at de bare tilfredstiller et eller bare litt av kravene for å kvalifisere. Vi kanvel tenke oss noen som er litt sjalu uten grunn, litt ondskapsfull, litt samvittighetsløs, litt herskesyk, litt overdrevent egoistisk osv ?

Det er jaggu flere enn 10% av oss som har kun èn av kriteriene som kvalifiserer til psykopatstemplet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det er jaggu flere enn 10% av oss som har kun èn av kriteriene som kvalifiserer til psykopatstemplet.

Hvilken/hvilke har du ? SDD sa 100% og da må du være med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken/hvilke har du ? SDD sa 100% og da må du være med :-)

Det var hans ord. Jeg sa det var mer enn 10% - ikke nødvendigvis 100%. Men det helt gode, 100% uselviske menneske har jeg tilgode å treffe.

Hehe. Jeg er ingen engel, men jeg later ikke som jeg er det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Jess, det er de andre som er gale eller syke i hodet, ikke jeg... at jeg banker kjerringa, sparker katten og stjæler i butikken er vel helt vanlig er det ikke ?

Jepp, du er ingen psykopat..........;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det høres egentlig ut som om du beskriver 100 % av oss :)

Meg også ? :-)

Det er ganske ille å få antydet at en selv har slike trekk, og aller minst en som virkelig har slike og ikke ser det gale. Spør andre hva de syns er mest negativt ved deg, og treffer du en ærlig person.... Jeg kjenner noen få som burde tenke etter.... En person fikk sitt pass grundig påskrevet i alles påhør for noen uker siden, og det er det eneste de forstår: hardt mot hardt og eksponering. Vedkommende fikk ALLES pekefinger på seg og beskjed om at dette skal VI ikke ha noe av. Klarer du ikke styre deg kan du forsvinne ellers skal VI hjelpe deg på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...