Gå til innhold

Slutt med AIH på RH


Gjest vikinne

Anbefalte innlegg

Gjest vikinne

Hei!

Nå er det et faktum: det er slutt med AIH med mannens sæd på RH.

Dette synes jeg er veldig synd, og jeg kommer ikke til å akseptere det så uten videre.

Jeg har tenkt å sende inn en klage til RH, og jeg kan bare anbefale at andere som ønsker denne typen behandling,gjør det samme.

Om det hjelper, vet jeg ikke, men jeg synes det skader ikke at de får vite at det er mange som ønsker denne typen behandling.

Sykepleieren sa noe om økonomi - at de må spare osv. Men AIH er jo så billig i forhold til prøverør. Denne argumentasjonen er bare tull!

Igjen har de rassert et behandlingstilbyd til oss ufrivillig barnløse - dette må vi ikke akseptere!!!

Det er ingen andre sykehus som vurderer å legge ned AIH-behandling, hvorfor i all verden gjør RH det da?

Jeg håper at noen av dere også reagerer på det, og ikke bare godtar denne beslutningen.

Hilsen

vikinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mammatil2

Er enig med deg, det er snodig at RH legger ned et tilbud som jo må være billigere og enklere (slik jeg ser det) enn ivf/icsi.

Men det er jo fritt sykehusvalg i dette land. Hva med å prøve et annet offentlig sykehus?

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...