Gå til innhold

Golf!!!


Gjest TK

Anbefalte innlegg

Hei, takk for mailen du sendte meg. Har prøvd å sende deg men av en eller annen grunn blir den ikke sendt.

Det hadde vært koselig med treff,kan du ikke komme tilbake nærmere om tidspunkt osv.....!!!!

Med meg går det bra,er i dag 16+2 dager så det går fremover. Skal på den orddinære UL den 9 sept så vi gleder oss veldig.

Jeg er nesten daglig her inne,men det er så og si bare inne for å lese innlegg.

Det har vært en del negativt her inne så jeg vil ikke være aktiv som før hvis du skjønner"SSS"

Kan du ikke bare gi tilbakemeld. om når treffet evnt finner sted??

Hilsen TK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei TK!

Sorry at jeg blander meg inn...;o)

Ville bare si at jeg synes det er kjekt å lese at alt står bra til med deg og barna dine :o) Skulle ønske du kunne oppdatere oss her inne litt oftere, men jeg har jo også lagt merke til at det ikke er så populært :o/ Så jeg skjønner at du ikke gjør det!

Men av og til kanskje??? :o)

Lykke til videre med svangerskapet! :o)

Håper jeg kommer etter snart....enda 1 uke til jeg skal teste!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare informere om at vi har gravidetreff i Fredrikstad også. Det neste er tirsdag 3.sept. kl.19.00 på Mother India.

Hadde vært kjempekost om du ville komme. *s*

(Du kan jo spørre golf om jeg er skummel eller ikke....så skal jeg på min siden betale henne masse penger for å si at jeg ikke er så altfor farlig..hehehe)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære deg!

Trodde du hadde meldt det helt ut - og derav ble vi også litt bekymret for deg.

Aner ikke hva som er galt med adressa - får stadig mail fra andre. Kan du ikke forsøke å bare sende et svar på den du fikk (altså - høyreklikke og så klikke svar. Da skal den normalt kunne sendes)

Vet ikke sikkert når treffet blir - men forhåpentligvis i løpet av september. Har ikke hørt noe fra Hummer enda - men hun har sikkert ikke kommet hjem fra Colombia.

Jeg mailer i alle fall når jeg vet mer. Har du forslag til treffsted????

Håper alle tre i magen har det bra.

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare informere om at vi har gravidetreff i Fredrikstad også. Det neste er tirsdag 3.sept. kl.19.00 på Mother India.

Hadde vært kjempekost om du ville komme. *s*

(Du kan jo spørre golf om jeg er skummel eller ikke....så skal jeg på min siden betale henne masse penger for å si at jeg ikke er så altfor farlig..hehehe)

mvh

Hei!

Nåja ............. hvor mye kan du tilby meg da????

*ler.

Klart hun skal komme på treff med dere.......slike hyggelige mennesker. Og det mener jeg. Om det er fler fra Østfold som leser dette - kom på Mother India!!!!!!!!!!!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...